Juwel Rio 125 (Wit) gevuld (o.a. L134) + veel accessoires!!


F

Flavio

Guest
Even naar aanleiding van mijn onderstaande topic:

http://www.aquaforum.nl/ubb/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1878579#Post1878579

Aangezien ik weinig tot geen response heb gehad van verschillende mensen op internet (via Marktplaats voornamelijk bedoel ik dan); wat vinden jullie van mijn vraagprijs van 160 euro?

Is dit re�el, of is het veel te veel?
Een kleine toelichting; de JBL druppeltest (koffertje) heeft met de aanvullende testjes ruim 60 euro gekost en is niet veel gebruikt. Sommige testjes zijn zelfs nog helemaal nooit gebruikt. Daarom dacht ik persoonlijk, zeker ook kijkende naar de rest, dat 160 euro een mooi bedrag was.

Ben benieuwd naar jullie mening! :stars:
 
Je kan zulke dingen beter los verkopen. Mensen die een aquarium kopen zijn vaak niet op zoek naar extra accessoires en die hebben dan dus weinig invloed op de prijs.
 
je markplaats link werkt niet in het topic de prijs valt wel mee maar voor mij persoonlijk ben ik zoekend naar een groot aquarium maar zelf zoek ik geen juwel merk maar een beter kwaliteit en vissen erbij geven is meestal voor mij dan een no go omdat dat een riskante overzetting is en als ik van ver moet komen vind ik dat zelf niks mischien in je advertentie zetten dat het losse dingen ook op kan geboden worden want bij mij zoek ik een aquarium zonder kast omdat ik al een stevige kast heb dus... dat is mijn mening weet niet als er andere mensen zo over denken maar dat is mijn gedacht erop
 
Bedankt voor de reacties! Heb de link gelijk even aangepast, had dit zelf helemaal niet gezien. Stom van me!

Jullie hebben misschien wel gelijk inderdaad, ga losse verkoop van e.e.a. toch eens overwegen!
 
Ik denk ook dat de prijs niet verkeerd is maar er zitten vissen in en veel spulletjes en niet iedereen heeft daar denk ik belang bij. Veel kopen liever de bak kaal voor rond de 75 euro denk ik max. Ik heb vorig jaar voor deze bak met pijn en moeite 60 euro kunnen krijgen. Dat was dan de kale bak met alleen de binnenfilter er gewoon nog in.
 
ik denk een Rio 125 wit met meubel �130,- maximaal.
Nieuw zijn ze best prijzig maar 2e hands zijn aquaria veel minder waard.

En wat de rest ook zegt, onderdelen en spullen los verkopen.
 

Terug
Bovenaan