Juwel Rio 125, 60x30x30 en aqua40


nilo1804

~
Forumleiding
AquaForum Donateur
Lid geworden
5 januari 2012
Berichten
2,935
Leeftijd
25
Locatie
Vlaardingen
Dag allemaal,

Sinds enkele jaren ben ik gestopt met aquaria, maar vroeger ben ik vooral ook hier erg actief geweest. Sinds kort kriebelt het weer om te gaan beginnen. Omdat ik een andere bak wil dan de bakken die ik had wil ik deze graag van de hand doen. Omdat ik dus al een paar jaar niet meer in de aquariumwereld zit is het mij allemaal een beetje weggezakt. Zouden jullie een kleine schatting kunnen en willen maken van wat het volgende nog opbrengt?

Juwel Rio 125, de donkerbruine variant. Originele armatuur is er nog en het filter ook, al is deze wel verwijderd. Inclusief meubel.

gewoon een 60x30x30 bak met kap en verlichting.

Een zilvergrijze aqua40, met de gebolde ruit (panorama 40 heet ie dan volgens mij). Deze ook inclusief meubel.

Ze zijn alle 3 nog in redelijk goede staat, wel gebruikt natuurlijk maar geen dikke krassen of beschadigingen aan de kap.

Ik hoor graag van jullie!

Groeten,
Niels
 
Ik heb zelf via MP diverse kleine bakken verkocht en ik denk dat je blij mag zijn als je daar 25 euro per stk voor kan krijgen. Ik kreeg biedingen van 5 en 10 euro en vond dat belachelijk maar gebruikt leveren bakken niet echt veel op. wellicht dat je voor de 80cm wat meer nog kan krijgen maar ook dat zal geen vetpot zijn.
Ik gok alles samen zo n 100-125 max.
 
Ik sluit me aan bij John al denk ik dat 100,- euro nog best veel is. Ik zou ze zelf alle drie los op Marktplaats aanbieden en in de tekst van iedere advertentie vermelden dat je er meerdere verkoopt. Ik zou in eerste instantie gewoon bieden vanaf een x bedrag kiezen en kijken wat er gaat gebeuren. Tweedehands leveren deze bakken niet bijzonder veel op. Ze worden ook erg veel aangeboden moet ik zeggen.
 
Los verkopen is wat meer werk, maar levert zeker meer op.
Niemand is echt op zoek naar alles ineens, tenzij als kweekbak, en dan hebben ze dikwijls al de pomp etc.

Goed poetsen en mooie foto's verdubbelen de waarde!
 

Terug
Bovenaan