juwel rekord 600


Seabait zei:
Nee niet speciaal meer met 1 slak bij de rest van het bestand.

Mist een hekje achter het laatste van de quote.

ik zie het haha ieder geval bedankt!
 
Als je op bewerken klikt onder je bericht kan je het bericht aanpassen ook.
 
sander058 zei:
Seabait zei:
Als je een appelslak zelf mooi vindt kan je die nemen maar ze kunnen wel enorm kakken hoor! ;)

Meneer C kan prima voor zichzelf opkomen hoor Nienepien ;)


dan moet ik het water vaker verversen als ik een appel slak neem?

Aangepast ;)
 
maar welk vissenbestand is het mooist als je het in 3 lagen wil verdelen of 2? en dat het niet vol zit voor de vissen? en heb ik ook een algen eter nodig?
 
Het mooist is voor iedereen persoonlijk Sander ;)
Met de juiste vissen kan 3 lagen net en een algeneter is in principe niet noodzakelijk en vaak in het begin ook niet goed als het een echte algeneter is bv.
Of het moeten garnalen zijn want die eten naast bepaalde algen verder eigenlijk zo goed als alles.
 
Seabait zei:
Het mooist is voor iedereen persoonlijk Sander ;)
Met de juiste vissen kan 3 lagen net en een algeneter is in principe niet noodzakelijk en vaak in het begin ook niet goed als het een echte algeneter is bv.
Of het moeten garnalen zijn want die eten naast bepaalde algen verder eigenlijk zo goed als alles.

dan zal ik maar eens gaan kijken wat ik mooie vissen vind haha. ieder geval bedankt voor de vele info en tips!
 
Ik heb in de 60cm op de bodem Panda s en die vind ik erg leuk.
 
Wat voor bodembedekking precies heb je in de bak?
 
Ik heb er 7 hier. Je kan er een leuk klein scholenvisje bijdoen of 1 mooie betta.
 
jessicapilon zei:
Ik heb er 7 hier. Je kan er een leuk klein scholenvisje bijdoen of 1 mooie betta.

met hoeveel moeten deze scholenvisjes samen zijn? en is 1 betta niet zielig dacht dat deze altijd in paren zwommen.
 
Nee hoor. De meeste, of in elk geval velen, houden die juist apart. Anders krijg je een nest vaak en dan moet je soms de vrouw weer eruit halen en je moet veel ruimte hebben voor de jongen.
Een mooie Betta man dus prima hoor.
 
jessicapilon zei:
Nee hoor. De meeste, of in elk geval velen, houden die juist apart. Anders krijg je een nest vaak en dan moet je soms de vrouw weer eruit halen en je moet veel ruimte hebben voor de jongen.
Een mooie Betta man dus prima hoor.

dus zeven corydoras en een betta zou een goede combi zijn?
 
Dat zou prima kunnen op zo n 23 graden.
 

Terug
Bovenaan