Juwel Lido 200 van Juwel Lido 200


Hier de wand met acrylverf van de action zwart gemaakt. En met een grote waterwissel? Dat je de bak dan lichter maakt en naar voren haalt?
 
Dankjewel Goblinjester,

@t Killerfish,

Dat is inderdaad ook een optie.

@t TonHageraats,

Dat zal helaas niet gaan ben ik bang, de slangen van mijn filter zitten al bijna tegen de muur hahaha
Zal dan toch een eigen knutselwerkje gaan worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je niet gewoon een stuk zwart karton of stuk zwart zeil erachter schuiven?
 
Hoi Goblinjester,

Dat zou ik ook kunnen doen, maar ben wel een beetje een pietje precies hahaha denk dat ik toch voor het houten plaatje ga met zwarte folie erop...
Dan weet ik zeker dat het er netjes gaat uitzien
Maar eerst ff de koffers inpakken en de zon weer opzoeken daarna gaat het projectie weer verder

Dank jullie voor alle tips en tot over 11 dagen
 
Hoi Goblinjester,

Dat zou ik ook kunnen doen, maar ben wel een beetje een pietje precies hahaha denk dat ik toch voor het houten plaatje ga met zwarte folie erop...
Dan weet ik zeker dat het er netjes gaat uitzien
Maar eerst ff de koffers inpakken en de zon weer opzoeken daarna gaat het projectie weer verder

Dank jullie voor alle tips en tot over 11 dagen

Hahahaha, dat herken ik. Ik wil ook alles 'perfect'. Daarom is een aquarium ook een goede hobby voor mij. Beetje mindfullness, het lukt niet altijd zoals ik wil. Niet ieder plantje groeit zoals ik wil. En daarnaast moet ik leren geduld te hebben.

Geniet overigens van je vakantie.
 
Even wat ochtend foto's
20180819_222345.jpg


20180819_222408.jpg
 
Vandaag kelder opruiming gehouden bij mijn schoonouders, bleek er ook een kast te zijn die weg moest... heb ik me daar fijn de achterplaat uitgeschroeft en ben ik daarna naar de hornbach gereden om folie te halen.
Net thuis even geknutseld met dit als resultaat!!!

Eindelijk mijn zwarte achtergrond

20180825_172312.jpg
20180825_172400.jpg
 
Hoi mensen,

Het is al weer een tijdje geleden dat ik weer online ben geweest... maar de bak is doet het nog steeds erg goed.
 
Prachtig! In de winkel was ik ook aan het twijfelen voor een Lido maar uituindelijk heb ik dan toch een andere bak gekocht? Wat is het vissenbestand nu ook alweer?
 
Ja vind de Lido toch een van de mooiste bakken op dit moment qua design... Momenteel zwemmen er 130 neon tetra's 16 mollys in. Mvg
 
Past zeker goed bij de verdere inrichting. Moet alleen wel bekennen dat ik de inrichting wat onnatuurlijk vind, vooral de bosjes gras en die hoge planten links en rechts van het hout. Zou ik denk ik wat willekeuriger neerzetten, maar je water is wel mooi helder!

Ja Jessicapilon 130 hahahaha
Waarom zo veel? Want heb het idee dat ze nog steeds relatief schuw zijn, of lijkt dat zo
 
Hoi killerfish,

Qua scape is nog maar het begin ben nog aan het kijken naar meer plantjes. Heb er voor gekozen om 1 hele grote groep neons erbij te zetten omdat ik dat juist mooi vind...ze zwemmen toch de hele tijd samen is alleen op de foto's niet goed zichtbaar. Mvg
 
Hoi killerfish,

Qua scape is nog maar het begin ben nog aan het kijken naar meer plantjes. Heb er voor gekozen om 1 hele grote groep neons erbij te zetten omdat ik dat juist mooi vind...ze zwemmen toch de hele tijd samen is alleen op de foto's niet goed zichtbaar. Mvg
Ik zie een filmpje aankomen :D
 
Hoi killerfish,

Qua scape is nog maar het begin ben nog aan het kijken naar meer plantjes. Heb er voor gekozen om 1 hele grote groep neons erbij te zetten omdat ik dat juist mooi vind...ze zwemmen toch de hele tijd samen is alleen op de foto's niet goed zichtbaar. Mvg
Hoe gaat het nu?
 
Ben dan altijd benieuwd waar de persoon is gebleven of wat er gebeurd is. Hahaha
 

Terug
Bovenaan