Juwel Lido 120 (Starter)


Jaap Fresco

Well-known member
Lid geworden
23 maart 2018
Berichten
67
Leeftijd
47
Locatie
/dev/radio
Website
www.jacobfresco.nl
De Lido 120 staat nu een week. Eerste week met een paar plantjes, inmiddels met wat meer. Ik ben nu echt tevreden over hoe het er uitziet, maar ik twijfel of er voldoende planten in staan. Wie o wie heeft er advies voor me.

29571266_2346956401996954_7039678362615074927_n.jpg
 
Wat leuk dat je dit topic gestart bent, ik bewonder je doorzettingsvermogen want lang niet iedere nieuwbakken aquariumliefhebber doet wat met de kritieken.

Ik zou er wat voorgrondplantjes in doen, de echinodorus tenellus is een leuk plantje daarvoor.
 
Mooie bak zo Jaap! Wat dacht je van een hoge en 'dekkende' plant in de hoek van het filter om deze (deels) te verhullen?
 
De Lido 120 staat nu een week. Eerste week met een paar plantjes, inmiddels met wat meer. Ik ben nu echt tevreden over hoe het er uitziet, maar ik twijfel of er voldoende planten in staan. Wie o wie heeft er advies voor me.

Bekijk bijlage 246807
Welkom op het forum. Je krijgt altijd eerst een hoop kritiek dus maak je borst maar nat:D
Dat zijn voldoende planten hoor. Meer is natuurlijk altijd mooi maar niet perse nodig.

Succes met je bak, ziet er goed uit
 
Mooie bak zo Jaap! Wat dacht je van een hoge en 'dekkende' plant in de hoek van het filter om deze (deels) te verhullen?
Zeker het juiste antwoord, je kan daar Valisnaria of een Echinidorus bleheri of een Echinodorus argentinensis plaatsen b.v.

Of het filter eruit halen en overgaan tot een externfilter, maakt het aanzien zeker mooier.
 
Of het filter eruit halen en overgaan tot een externfilter, maakt het aanzien zeker mooier.

Die zit vastgelijmd en ik heb nu nog geen zin om mn bak weer leeg te halen :D Voor nu zit de filter prima. Misschien in de toekomst, want je krijgt er wel een berg extra ruimte door. En in het meubel is toch ruimte zat (althans, dat was er).
 
Ik kan me nooit zo storen aan het zicht van interne filters om eerlijk te zijn. Maar met bv. vallisernia er voor en je ziet niet meer zo erg.
 

Terug
Bovenaan