Juwel 60x30x30


R

RiseOfinformation

Guest
Ik zit er aan te denken om mijn tropisch aquarium van 60x30x30 te verkopen. Maar ik weet niet precies wat ik ervoor moet vragen.

Het aquarium is inclusie:
- verwarming
- licht
- aquariummeubel
- filter
- planten
- vissen (1 betta man, 8 pristella maximallis, 2 platy's, 50-60 vuurgarnalen)
- algenmagneet
- Co2 fles + diffusor

Het aquarium + meubel zijn beide in goede staat, er zitten geen beschadigingen op.

Groetjes,
Eline
 
Ik heb een paar maal zo n bakje compleet met verwarming en filter gekocht voor zeg maar 25 euro.
Hier zitten bewoners en co2 bij dus je bent afhankelijk wat de gek ervoor geeft zeg maar.
Het hangt ook mede af van wat voor co2 set je daarbij hebt dus dat is moeilijk om nu een prijs voor te noemen vind ik.
 
Dingen zoals licht, verwarming en (binnen)filter zijn noodzakelijke dingen en geven dus niet echt een meerwaarde. Mocht er echter een externe filter bijzitten geeft dat wel wat meerwaarde. Net als CO2. Als de fles nog redelijk vol is kun je daar wel wat meer voor vragen.

Maar 60cm bakjes worden nogal veel aangeboden en dat heeft dus een nadelig gevolg voor de prijs. Ik zou zeggen maximaal �50,- als het CO2 systeem nog redelijk is en je veel geluk hebt. Maar �30,- is een stuk realistischer.

De vuurgarnalen zou je wel makkelijk los (allemaal tegelijk in ��n keer) kunnen verkopen voor ongeveer 10,- tot 20,- Maar als je ze erbij verkoopt geeft dit echter geen meerwaarde aan het totaal.
 
Geert80 zei:
Dingen zoals licht, verwarming en (binnen)filter zijn noodzakelijke dingen en geven dus niet echt een meerwaarde. Mocht er echter een externe filter bijzitten geeft dat wel wat meerwaarde. Net als CO2. Als de fles nog redelijk vol is kun je daar wel wat meer voor vragen.

Maar 60cm bakjes worden nogal veel aangeboden en dat heeft dus een nadelig gevolg voor de prijs. Ik zou zeggen maximaal �50,- als het CO2 systeem nog redelijk is en je veel geluk hebt. Maar �30,- is een stuk realistischer.

De vuurgarnalen zou je wel makkelijk los (allemaal tegelijk in ��n keer) kunnen verkopen voor ongeveer 10,- tot 20,- Maar als je ze erbij verkoopt geeft dit echter geen meerwaarde aan het totaal.

+1

hoewel je per stad in waarde kan verschillen(bij de ene stad is er een groter vraag en minder aanbod gevolg hoger prijs dan een ander stad met erg grote aanbod en weinig vraag ernaar.)

waar ik woon is de aanbod vrij minimaal waardoor een normale 60cm bak vrij makkelijk 40 a 50 eu- oplevert (dus alleen bak met verlichting)
 
Reken op 60 a 75 euro.

Aquarium, meubel en CO2 worden voor rond de 20 a 25 euro afzonderlijk verkocht.

Je visjes hebben geen financi�le waarde. Kan je ze niet wegschenken aan vrienden? Misschien wil de winkel ze wel terugnemen (sommige doen dat nog).

Tip: als je dicht tegen de grens woont, biedt ze dan zeker ook aan bij Belgische koopjessites. In Belgi� zijn aquariumproducten en Juwel zeker, een stuk duurder dan in Nederland.
 
RiseOfinformation zei:
Ik zit er aan te denken om mijn tropisch aquarium van 60x30x30 te verkopen. Maar ik weet niet precies wat ik ervoor moet vragen.

Het aquarium is inclusie:
- verwarming
- licht
- aquariummeubel
- filter
- planten
- vissen (1 betta man, 8 pristella maximallis, 2 platy's, 50-60 vuurgarnalen)
- algenmagneet
- Co2 fles + diffusor

Het aquarium + meubel zijn beide in goede staat, er zitten geen beschadigingen op.

Groetjes,
Eline

40 euro aquarium
20 euro meubel

Als je meer gaat vragen ga je het niet kwijt raken.
 
Coulibaly zei:
Reken op 60 a 75 euro.

Aquarium, meubel en CO2 worden voor rond de 20 a 25 euro afzonderlijk verkocht.

Je visjes hebben geen financi�le waarde. Kan je ze niet wegschenken aan vrienden? Misschien wil de winkel ze wel terugnemen (sommige doen dat nog).

Tip: als je dicht tegen de grens woont, biedt ze dan zeker ook aan bij Belgische koopjessites. In Belgi� zijn aquariumproducten en Juwel zeker, een stuk duurder dan in Nederland.

Als je deze nieuw koopt kan je dit al verkrijgen voor 60 euro, dus 75 euro is veel te veel.
 
Je vangt het meest door alles apart te verkopen. Onder elke advertentie plaatsen dat je meerdere aquaria gerelateerde advertenties heb, dan kijken ze vanzelf en kun je er een leuke prijs van maken als ze meerdere spullen willen.
 
RiseOfinformation zei:
Ik zit er aan te denken om mijn tropisch aquarium van 60x30x30 te verkopen. Maar ik weet niet precies wat ik ervoor moet vragen.

Het aquarium is inclusie:
- verwarming
- licht
- aquariummeubel
- filter
- planten
- vissen (1 betta man, 8 pristella maximallis, 2 platy's, 50-60 vuurgarnalen)
- algenmagneet
- Co2 fles + diffusor

Het aquarium + meubel zijn beide in goede staat, er zitten geen beschadigingen op.

Groetjes,
Eline


Als jij in nood zit, bedenk dan wel ,dat jij voor weinig die nood bak verkocht heb, en niets heb om terug e vallen.

Ja, je hebt dan misschien 60 euro.
 

Terug
Bovenaan