Jos Hut is bekend


Ancistruz

Well-known member
Lid geworden
16 januari 2019
Berichten
4,186
Jos,

Ik zit ff te neuzen op MP,

Zie ik dit staan
Screenshot_20190325-182948_Marktplaats.jpg
 
Denk dat mensen die niet in de hobby zitten echt vragen waarmee de beste man aan het vergelijken is
 
wat ik ook niet snap.

Jos heeft toch geen wildvang? hoe kan hij dan F1 hebben?
eerst F1 en even later staat er "zijn echte wildvang"

volgens mij probeert iemand geld te "verdienen" :juggle:
 
Onder iedere prijsopgave roepen dat het goedkoper is dan Jos Hut is ook wat overdreven.

En de mensen maar denken, wie is Jos Hut toch?
 
Dit lijkt mij niet een advertentie van Jos,maar meer van iemand die met de nakweek van Jos aan de gang gaat,maar ik mag het mis hebben.
 
Dat antwoord wakkert alleen maar meer nieuwsgierigheid op. Volgens Google is hij een topkweker van raszuivere maanvissen?
 
Bedankt voor de uitleg. Dan ben ik nu ook mee in het verhaal.
Blijkbaar heeft hij dan wel een zeer hoede naam in de maanviswereld
 
wat ik ook niet snap.

Jos heeft toch geen wildvang? hoe kan hij dan F1 hebben?
eerst F1 en even later staat er "zijn echte wildvang"

volgens mij probeert iemand geld te "verdienen" :juggle:
Haha, ja, heb de advertentie ook een paar keer doorgelezen en weet nog steeds niet of het nu om wildvang, F1 of F2 draait en of die man zelf de maanvissen van meneer Hut heeft nagekweekt of daar teveel van heeft gehaald:juggle:

Vgm weet hij zelf niet waar hij het over heeft:D:D;)
 
"Voor de laatste keer de aanbieding omdat ze over 3 weken weer opgehaald worden. Door de leverancier en ik hou er zelf 8 maar die zijn echt van mij. Dus laatste keer dat de aanbieding wordt aangeboden."

is ook zo een mooi zinnetje.
 
"Voor de laatste keer de aanbieding omdat ze over 3 weken weer opgehaald worden. Door de leverancier en ik hou er zelf 8 maar die zijn echt van mij. Dus laatste keer dat de aanbieding wordt aangeboden."

is ook zo een mooi zinnetje.
De leverancier? Dus geen Hut, lijkt me.
Volgens de eerste zin zijn ze F1. Maar in de vierde alinea 'echte wildvang'


Kan iemand die man geen bericht sturen met een link naar dit topic. "Je bent beroemd op het aquaforum":sorry:;)
 
haha die man... klopt allemaal voor geen meter, kijk andere advertenties van hem...


"Omdat het zo goed loopt heb ik er een aparte nieuwe marktplaats naam voor geopend omdat het ook duidelijk blijft voor mij om zo goed mogelijke service te verlenen het beste is ook van te voren te reserveren voordat het al op is

Heb nog meer advertenties van vissen en de accessoires wat daarbij hoort"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
haha die man... klopt allemaal voor geen meter, kijk andere advertenties van hem...


"Omdat het zo goed loopt heb ik er een aparte nieuwe marktplaats naam voor geopend omdat het ook duidelijk blijft voor mij om zo goed mogelijke service te verlenen het beste is ook van te voren te reserveren voordat het al op is

Heb nog meer advertenties van vissen en de accessoires wat daarbij hoort"
Heb je een linkje?

Een cursus Nederlands mag hij ookwel volgen...:juggle:
 
Ja en gejatte foto's bij in elk geval de L-nummers
 
Ja je kan alles bestellen.

een zooi discussen enz. heel vaag :)
 
Hij heeft wel weinig reviews voor iemand die zo goed verkoopt.

Ik heb pas een aantal dingen verkocht via mp maar vrijwel iedere keer een waardering gekregen.
 
Dit lijkt mij niet een advertentie van Jos,maar meer van iemand die met de nakweek van Jos aan de gang gaat,maar ik mag het mis hebben.
Tuurlijk is dit wél stiekem een advertentie van Jos. We hebben het er nu allemaal over dus... hij werkt aan z'n eigen naambekendheid met deze uiterst slimme advertentie!
shit.jpg
 
Hahaha eens, en hij nu helemaal dubbel van het lachen 8er zijn scherm :)
 
Als het geen vissen van jos zouden zijn word zijn naam wel mooi te grabbel gegooid door zo iemand.
 
Als het geen vissen van jos zouden zijn word zijn naam wel mooi te grabbel gegooid door zo iemand.
Het zou zo maar zijn idd. iemand koopt een vis bij hem omdat het via Jos komt. en die vissen zijn niet goed,,,,,,
 
Ik denk eigenlijk dat als iemand serieus is over de aankoop van maanvissen en de kwaliteit/soort wil die Jos levert, ze wel vissen direct bij Jos kopen en niet via een vage advertentie. Of ze nemen waarschijnlijk contact met Jos op om te vragen aan welke zaken hij vissen heeft geleverd of misschien binnenkort gaat leveren als Emmen te ver weg is.
 

Terug
Bovenaan