Jessie's sluierbak 120x40x61 aquatlantis splendid 120


Status
Niet open voor verdere reacties.
Yuki betekend sneeuw en Chu betekent kus... Wist iemand dat voor je die namen gaf? Leuke visjes trouwens! Veel plezier ermee!
 
John komt van Johannes/ Johanan: God is genadig. Het is natuurlijk de grote vraag of ze dat wisten toen ze die naam gaven....
 
Helaas ook wat minder nieuws geen idee wat er opeens met de gele appelslakken is gebeurd. Maar ze waren zo actief in het begin helaas is daar niks meer van over en hebben we ze in de maanvissen bak gedaan ook daar weinig tot geen activiteit ik heb het maar op gegeven snap er helemaal niets van ze lijken wel slowmotion te zijn geworden. Blijven continu op dezelfde plek liggen wel ook met de lichaam nog uit soms maar bewegen niet meer iemand eventueel een idee hoe of wat het kan zijn.
Ik heb dat ook gehad hier. :-/ Appelslakken die in slow-motion dood lagen te gaan.

Het enige wat ik me kan bedenken: konden ze bij jou aan genoeg voedsel komen? Want je hebt een vrij nieuwe bak (weinig algen, dode planten etc..?) en je goudvissen zijn waarschijnlijk erg goed in het wegkapen van alles wat jouw appelslakken ook lusten.
 
Ik heb dat ook gehad hier. :-/ Appelslakken die in slow-motion dood lagen te gaan.

Het enige wat ik me kan bedenken: konden ze bij jou aan genoeg voedsel komen? Want je hebt een vrij nieuwe bak (weinig algen, dode planten etc..?) en je goudvissen zijn waarschijnlijk erg goed in het wegkapen van alles wat jouw appelslakken ook lusten.
Ja ze zijn vanaf de eerste dag gevoerd omdat we om de dag wat voer verkruimelden en bij mij in de manenbak ligt ook genoeg maar nee er zit amper leven in.
De 2 witte vrij kleine doen het verder wel goed.
 
John komt van Johannes/ Johanan: God is genadig. Het is natuurlijk de grote vraag of ze dat wisten toen ze die naam gaven....
Of ze dat wisten dat durf ik niet te zeggen maar ja dagelijks blijkt toch wel hoe genadig ik ben:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
oh jammer van je slakjes :( gelukkig doen de witte slakjes het wel goed
 
Ik had de hoop omdat het zo rustig in de bak was dat het allemaal mannetjes waren maar helaas de nieuwste is een vrouwtje. Sinds vanochtend is het racen geblazen ik laat ze maar zolang het niet te kosten gaat van het vrouwtje. Deze ranchu op de video blijkt dus een vrouwtje te zijn.
 
Leuke video :)
Als ze niet te fel achter haar aan gaan jagen is het mss niet zo'n probleem dat er een vrouwtje bij zit,toch?
 
Zo te zien gaan ze er al redelijk hevig achteraan,,
hopelijk word het niet te erg he.
 
Zit die ene vrouw er nog die je hebt teruggebracht? Anders zet je die er weer bij, dan heb je twee vrouwen. Dat spreid de focus van de mannen.
 
Zit die ene vrouw er nog die je hebt teruggebracht? Anders zet je die er weer bij, dan heb je twee vrouwen. Dat spreid de focus van de mannen.
Nee die is er niet meer.🫣😵‍💫
 
Das jammer. Een vrouw erbij zou goed zijn denk ik, maat dan moet je wel zeker weten dat het een vrouw is.
 
Das jammer. Een vrouw erbij zou goed zijn denk ik, maat dan moet je wel zeker weten dat het een vrouw is.
Ja dat is bijna altijd een probleem. Had verwacht 3 mannen. Maar vanochtend was het opeens feest.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat ik geen sluiers meer heb. Ik kon zo de vrouwen herkennen en dan hadden we vast wel iets kunnen regelen om deze in Groningen te krijgen.
 
Jammer dat ik geen sluiers meer heb. Ik kon zo de vrouwen herkennen en dan hadden we vast wel iets kunnen regelen om deze in Groningen te krijgen.
Het rare is ook dat de 2 mannen totaal geen paai pukkels hebben.
 
Daar zijn ze misschien nog te jong voor. Als je pubers hebt, die hebben in de mensenwereld ook nog veen ‘paaipukkels’ , maar die kunnen toch best wel… puberig zijn.
 
Daar zijn ze misschien nog te jong voor.
Dat denk ik ook. Ik kan het echt niet zien.ben ik dacht nog steeds dat me oranda een vrouw was kwa bouw omdat de oranda behoorlijk rond is van bouw daarom dacht ik vrouw maar dit is nu al de 2de keer dat die achter aan gaat in plaats van opgejaagd wordt. Dus dan is het echt een man.😵‍💫🫣
 
Ik wil de mensen die mijn foto topic bekeken en hebben gereageerd laten weten dat ik helaas niks meer zal posten en updaten. Er zijn helaas wat leden die niet de mens als individu zien maar als man vrouw en wat al voor wat opstootjes heeft gezorgd. Ik heb daarom besloten om van dit forum te gaan. Zodat John in ieder geval zijn beheerstaken kan uitvoeren en ik zit toch al op behoorlijke wat groepen die alleen maar goudvissen en sluiers betreffen. Was leuk geprobeerd in ieder geval. Ik wens iedereen veel succes met hun hobby en passie en plezier in hun hobby. Geniet van het leven en blijf gezond. 🤚

P.s ik post ook regelmatig video's op youtube er staan in de topic een aantal YouTube videos deze zijn te openen en dan kun je me in ieder geval volgen voor de mensen die het leuk vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan