jebao doseerpompen


V

vriend van de cory

Guest
Beste forumleden,

Ik zou in de toekomst graag een doseerpomp op mijn bak zetten, en dacht de jebao dp-4 te kopen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 
Oei , das een mindere ervaring.. Maar het is wel opgelost!
 
Lucht in slangen komt omdat vanaf fabriek de pomp kop niet goed is gemonteerd. Als je dit aanpast is er niets aan de hand en drukken de rollers de slang goed dicht. Ik heb tot volle tevredenheid een Jebao dp4 gebruikt maar heb deze uiteindelijk vervangen door de Coral Box WF 4. Deze laatste kan ik via de telefoon instellen via WiFi netwerk en is net wat handiger in gebruik.
 
Lucht in slangen komt omdat vanaf fabriek de pomp kop niet goed is gemonteerd. Als je dit aanpast is er niets aan de hand en drukken de rollers de slang goed dicht. Ik heb tot volle tevredenheid een Jebao dp4 gebruikt maar heb deze uiteindelijk vervangen door de Coral Box WF 4. Deze laatste kan ik via de telefoon instellen via WiFi netwerk en is net wat handiger in gebruik.

Maar waarschijnlijk ligt de prijs ook een stuk hoger ? :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens gast07, bedankt voor het lnkje van nutriënt dosing calculator! Ik was op zoek naar zo iets :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie hier geen linkje van welk linkje is dat dan ? Zou ik wel eens willen bekijken :)

Schermafbeelding 2018-01-11 om 14.04.57.png



Hier zie je het linkje van welk linkje het dan is...
Dan kan je het eens bekijken, Johnny.
 
Voor de prijs van 1 Coral Box WF4 heb je 2 Jebao DP-4 te pakken.

180.. Is ook niet zoveel.
Ben er nog niet uit hoeveel ik eraan wil geven voor de moment :) .
Maar het ziet er wel een stuk gebruiksmakkelijker uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik de Jebao DP-4 ook.. werkt prima.. alleen hetzelfde probleem met de doseerkoppen. als dat gefixt is heb je een doseerpomp die prima werkt voor weinig geld.
 
Das de vooruitgang dat we nu alles of toch heel veel al kunnen regelen via onze smartphone.
Moesten onze grootouders terug kunnen komen die liepen verloren en zouden direct terug kruipen vanwaar ze vandaan komen lol.
 
Weet iemand de maximale opvoerhoogte van een Jecod DP? Is het mogelijk om deze onder het aquarium te plaatsen? Het vloeistof zal dan eerst 60 cm omhoog gepompt moeten worden
 

Terug
Bovenaan