JBL drukregelaar m001


G

Gast07

Guest
In een ander draadje was te lezen dat ik problemen heb met een m001 drukregelaar van JBL. Probleem is dat het veiligheidsventiel bij 2 bar en hoger gaat afblazen. Deze week na lang wachten de officiële reactie van JBL Duitsland (via vertegenwoordiger, technische dienst NL en uiteindelijk bij hoofdkantoor in Duitsland). De drukregelaar m001 ondersteund een maximale werkdruk van 2 bar. Ondertussen heb ik de m001 in geruild voor een dual-stage van Co2Art.
 
Dus het probleem is hiermee opgelost. Toch netjes dat je een reactie hebt gehad want dat laat ook weleens te wensen over volgens mij bij enkele bedrijven.
 
Dat afblazen is dat hoorbaar? Mijn 2kg was er op een maand door :/ Nogthans had ik niet dadelijk een lek gevonden.
(ik ga ervan uit dat de m001 ook in het m502 pakket zit)
 
Sorry, was er tijd tussenuit. Ja, duidelijk hoorbaar bij 2,5/3 bar en te zien met zeepsop oplossing onder de 2,5 bar. Mijn vertrouwen is weg bij JBL resulterend dat ik bijna alles van JBL in de ban doe en vervang door andere merken. Niet alleen de drukregelaar maar ook met andere producten van JBL wat mindere ervaringen.
 

Terug
Bovenaan