Is het raar als ik ...


Esthersvisjes

Well-known member
Lid geworden
14 augustus 2016
Berichten
1,845
... mijn oude scaper's tank weer terug wil kopen... Een paar dagen terug zocht ik op Marktplaats naar Dennerle en zag ik een scaper's tank die wel heel veel lijkt op mijn oude scaper's tank. Compleet met zwart beplakte rechter zijkant en bruin verkleurde filterrubbers/buisjes. :D In eerste instantie moest ik heel hard lachen, maar aangezien ik altijd spijt heb gehad van de verkoop van dat aquarium heb ik eigenlijk wel de neiging om 'm terug te willen kopen. Haha. Erg. Maar zouden jullie zoiets doen, of ben ik gewoon heel erg raar? Het lijkt me ergens ook wel handig om 'm te hebben staan om achter de hand te hebben zoals nu ik mijn aquarium opnieuw wil aanpakken om van de cladophora af te komen. Ik kan de vissen en garnalen gewoon in de scaper's tank doen en rustig op mijn gemakje de cube schoonmaken, droog laten staan en dan weer 4 weken in laten draaien. Ik denk dat ik toch maar een bod doe... Kan vast geen kwaad. Als ik 'm niet meer nodig heb gaat hij gewoon naar zolder deze keer.
 
Mijn gevoel zegt terugkopen, heb al een bod gedaan, haha.
 
Wel grappig dat je m zelf ook weer terugvind :D

Nog steeds bij de oude kopers denk je?
 
Ja, aan de naam te zien wel. Heb nog niets gehoord, ik wacht rustig af. Ik zie dat het topic verplaatst is, dank je wel, babbelbox is idd een betere plek voor dit onderwerp.
 
Gewoon proberen!
Als je er toch niks mee blijkt te doen kun je hem altijd weer verkopen.
 
Helaas, ik ga het niet doen, ze wil niet echt veel zakken en mijn budget is beperkt helaas.
 
Moet je zeggen: is 3e hands stomme doos!
Hahahaha! Heb wel gezegd dat ik de vorige eigenaar was, maar ze vraagt net zoveel als ze mij heeft betaald, haha. Hij staat er nog steeds op, geen biedingen. :)
 
Heb een bod gedaan op een 35L scaper's tank. :engel: Daar gaan dan mooi de vissen en garnalen in als ik de cube ga schoonmaken.
 
"...ze vraagt net zoveel als ze mij heeft betaald, haha. Hij staat er nog steeds op, geen biedingen. :)"
Het verbaasd mij niks dat er geen biedingen op uitgebracht worden. Als je de insteek hebt om je bak zonder verlies te gebruiken ben je toch fout bezig lijkt mij..En zeker als de vorige eigenaar hem terug wilt kopen is enige coulantie toch wel op zijn plaats lijkt mij..
 
Komt op mij over dat de huidige eigenaar 'sliep uit' loopt te roepen.
Beetje kinderachtig.
 
Ja, zo kwam het idd een beetje over. Toen ik zei dat ik ervan afzag zei ze 'dat kan'. Dus dan is er geen gesprek mogelijk. Aah ja, laat maar gaan. Heb nu een akkoord met die meneer van de 35L tank. :)
 
IMG_20200221_203155.jpg
 
Daar ga jij vast weer iets heel moois van maken.
Eerst maar eens goed schoonmaken en dan als opvang. En dan zien we wel weer verder. Moet wel toegeven dat de ideeenfabriek wel weer hard aan het werk is eigenlijk. :engel: Moet maar even kijken of ik tijd heb voor een extra bak erbij. Deze is wel een stuk kleiner natuurlijk, 15L kleiner scheelt 3 emmers. :deal::D
 

Terug
Bovenaan