Is dit vinrot?


Fijn dat het nu weer goed gaat met je vis dat was even spannend dus.
 
Coulibaly en Bertus!!!

alstublieft, stop met ruziemaken...

zo verpest ge heel dit onderwerp, want jullie probleem met elkaar heeft niemand anders buiten jullie zelf met te maken....

doe dat alstublieft ergens anders. ik weet best dat ik een grotere bak moet, maar dat is niet voor nu (examens) zodra deze gedaan zijn maak ik er werk van!
:stop: please
 
EllinaCuzo zei:
Coulibaly en Bertus!!!

alstublieft, stop met ruziemaken...

zo verpest ge heel dit onderwerp, want jullie probleem met elkaar heeft niemand anders buiten jullie zelf met te maken....

doe dat alstublieft ergens anders. ik weet best dat ik een grotere bak moet, maar dat is niet voor nu (examens) zodra deze gedaan zijn maak ik er werk van!
:stop: please

Mee eens. Het was een tof draadje tot een bepaald heerschap het nodig vond om te beginnen schelden e.d. Ik ga hem nog eens een maandje volledig negeren. Het is weer eens nodig.

En veel belangrijker: goed dat het besef er w�l is gekomen dat de bak niet ideaal is. Voor een tijdje kan het wel, maar toch niet te lang wachten. Nu is het ook een beetje lastig om er een beestje extra bij te zetten en dat zal je vast wel willen.
 
ja maar dat had ik gisteren allemaal al gezegd voor bertus voor het eerst gereageerd had. speitig genoeg denk ik niet dat je dat gelezen had :(

maar bon, ik weet het echt wel en ik hou het goed in de gaten, maar voorlopig zijn het examens en heb ik het geld nog niet. ben wel al aan het uitzoeken hoor :) voor 2 vissen, is welke minimale formaat nodig Coulibaly?
 
EllinaCuzo zei:
ja maar dat had ik gisteren allemaal al gezegd voor bertus voor het eerst gereageerd had. speitig genoeg denk ik niet dat je dat gelezen had :(

maar bon, ik weet het echt wel en ik hou het goed in de gaten, maar voorlopig zijn het examens en heb ik het geld nog niet. ben wel al aan het uitzoeken hoor :) voor 2 vissen, is welke minimale formaat nodig Coulibaly?

Daar zal ik idd. wat hebben overgekeken.

Als je dezelfde visjes gaat gebruiken, dan denk ik wel dat je 2 exemplaren in een 120 cm kunt huisvesten. Misschien zelfs 3, wanneer die bak dieper is dan normaal.

Maar je kan ook in een grotere bak, misschien 2 sluierstaarten zetten en nog iets anders. Moet je maar even hier vragen wat er eventueel bij kan.
 
wat kan er dan zoal nog bij? (van visjes mssn?) want daar heb ik inderdaad aan gedacht, maar ik wist het niet :/ en ik wil dan inderdaad een 2de sluierstaart erbij. maar mag dat een kleine sluierstaart zijn, of moet die al ongeveer even groot zijn als lucky?
 
Dat zou je eens aan de sluierstaart experts moeten vragen.

Ik veronderstel dat een rustige vis wel kan. Iets als een Corydoras bv. Maar vraag dat maar even na.
 
Coulibaly zei:
Dat zou je eens aan de sluierstaart experts moeten vragen.

Ik veronderstel dat een rustige vis wel kan. Iets als een Corydoras bv. Maar vraag dat maar even na.

voila er stond topic erover open dus heb het er even gevraagd. mercikes allemaal voor de hulp. ik vraag veel ik weet het, maar ja ik wil geen problemen meer in men bak :sorry:
 
Vind het ook wel een geinig topic :D. Maar bon, naast het entertainment voor ons als derde partij vind ik dit niet echt een meerwaarde voor die jongen zijn vraag.
Heerschappen, ik weet niet hoe oud jullie zijn maar uit jullie andere topics en comments kan ik afleiden dat jullie beiden 18+ zijn, meer dan oud genoeg om te beseffen dat blaffen op een internetforum niet helpt. Je gaat de ander toch niet kunnen overtuigen van je gelijk. Ik trek trouwens geen partij voor ��n van jullie, ik heb er geen ervaring mee met goudvissen (langdurig) houden.
Ik vind dat jullie beiden heel interessante info geven in al jullie comments, iets dat ik ten zeerste apprecieer. Laten we het hier dan ook houden op onze gemeenschappelijke hobby/liefde ;).

groetjes
 
Hoe oud ben jij dan?
Vind ik nou altijd leuk, als iemand wel mijn leeftijd vraagt, maar niet de zijne verteld.

Bij deze. ik ben 71. heb 13 jaar vissen in verschillende bakken.

Dus, ik weet er niets van.
 
sfcmatt zei:
Vind het ook wel een geinig topic :D. Maar bon, naast het entertainment voor ons als derde partij vind ik dit niet echt een meerwaarde voor die jongen zijn vraag.
Heerschappen, ik weet niet hoe oud jullie zijn maar uit jullie andere topics en comments kan ik afleiden dat jullie beiden 18+ zijn, meer dan oud genoeg om te beseffen dat blaffen op een internetforum niet helpt. Je gaat de ander toch niet kunnen overtuigen van je gelijk. Ik trek trouwens geen partij voor ��n van jullie, ik heb er geen ervaring mee met goudvissen (langdurig) houden.
Ik vind dat jullie beiden heel interessante info geven in al jullie comments, iets dat ik ten zeerste apprecieer. Laten we het hier dan ook houden op onze gemeenschappelijke hobby/liefde ;).

groetjes

Beste vriend, ik blaf niet. Ik scheld niemand uit. Maar het klopt wel dat sommige mensen niet voor redelijke argumenten vatbaar zijn.

Ze zijn niet ge�nteresseerd in juiste informatie verspreiden, ze willen gewoon hun opinie, werkwijze, voorkeur als de feitelijke ideale �n enige weg zien.

Zo'n mensen kan je idd. niet overtuigen en daarom mijn nederige excuses om het alsnog te proberen. Ik ga dat niet meer doen. Een aantal van dit soort mensen gaat definitief en onomkeerbaar op 'ignore'. Het zal dan wel minder geinig worden voor derde partijen, maar het zal ook voor minder stress en ergernis zorgen bij mij �n iedereen.
 
Zal vragen, of ze mijn antwoord op SFC willen verwijderen.

Goed couly?
 
Beste mensen laten we nu echt even on topic blijven en alle andere randzaken die geen meerwaarde hebben hier niet posten. Daar heeft de TS ook niks aan lijkt me zo.
Laten we het gezellig en informatief houden aljeblieft ;) .
 
Nee, zou opschonen, slaat weer nergens op,als ik antwoord geef aan SFC.
En hij weer een slaapverwekkend verhaal verteld.
 
Dag Bertus,

Je hoeft je zeker niet aangevallen te voelen. Ik apprecieer jouw reacties altijd erg omwille van je kennis en hulpvaardigheid, zoals ik al zei in mijn vorige post. Ik wilde gewoon het topic even op de sporen terug brengen, mijn excuses aan jullie beiden als ik hiermee overkom alsof ik mij erin wil moeien. Coulibaly: Ik wilde je niet beschuldigen van iemand te beledigen, ik wilde zoals ik al zei het gewoon even on-topic brengen ;).
Om op de vraag van Bertus te antwoorden: Ik ben 29 jaar en heb 6-7 jaar aquaria.
 
Bertus, als je op zijn naam klikt kun je hem op negeren gooien. Ideaal.
 
Ja, ik weet het. of dat genoeg is?
 
sfcmatt zei:
Dag Bertus,

Je hoeft je zeker niet aangevallen te voelen. Ik apprecieer jouw reacties altijd erg omwille van je kennis en hulpvaardigheid, zoals ik al zei in mijn vorige post. Ik wilde gewoon het topic even op de sporen terug brengen, mijn excuses aan jullie beiden als ik hiermee overkom alsof ik mij erin wil moeien. Coulibaly: Ik wilde je niet beschuldigen van iemand te beledigen, ik wilde zoals ik al zei het gewoon even on-topic brengen ;).
Om op de vraag van Bertus te antwoorden: Ik ben 29 jaar en heb 6-7 jaar aquaria.

Mooie leeftijd, nog 1,he, dan 30 . :thumbs:
 
sfcmatt zei:
Vind het ook wel een geinig topic :D. Maar bon, naast het entertainment voor ons als derde partij vind ik dit niet echt een meerwaarde voor die jongen zijn vraag.
Heerschappen, ik weet niet hoe oud jullie zijn maar uit jullie andere topics en comments kan ik afleiden dat jullie beiden 18+ zijn, meer dan oud genoeg om te beseffen dat blaffen op een internetforum niet helpt. Je gaat de ander toch niet kunnen overtuigen van je gelijk. Ik trek trouwens geen partij voor ��n van jullie, ik heb er geen ervaring mee met goudvissen (langdurig) houden.
Ik vind dat jullie beiden heel interessante info geven in al jullie comments, iets dat ik ten zeerste apprecieer. Laten we het hier dan ook houden op onze gemeenschappelijke hobby/liefde ;).

groetjes

by the way, kben wel geen jongen hoor, kzen een meisje :daisy: haha ;) en ik ben ook 18+, sinds december om exact te zijn hahaha :)
 
Had ik ook niet gedacht,hoor.

beetje vreemd, Ellina voor een jongen.


enne, heb hem geklikt. weg.
 
EllinaCuzo zei:
by the way, kben wel geen jongen hoor, kzen een meisje :daisy: haha ;) en ik ben ook 18+, sinds december om exact te zijn hahaha :)

Haha ok dan weten we dat ook weer al, mijn excuses ;).
Hoe gaat het nu met je vissen?

groetjes
 

Terug
Bovenaan