Inrichting jamaica 80 scenic.(Guiot Eddy)


Nog een update van mijn aquarium. Na bijna twee weken draaien ziet het er goed uit. Sommige plantjes doen het beter dan andere. Mijn rode lotus heeft een witte schimmel rond de knol. Heeft iemand daar ervaring mee of is de plant kapot. Waterwaardes komen stilletjesaan in orde. Ik zal in de loop van volgende week nog een paar foto's plaatsen.
 
Een update van mijn open aquarium met kardinalen en garnaaltjes. Alles groeit goed behalve mijn voorgrondplantjes.
20170205_201955.jpg
 
Erg gaaf bedacht, geeft een mooi plaatje zo in de kamer.

Leuk project
 
Heel bijzonder. Zo zie je ze niet vaak....Foto's misschien wat meer close up?
 
Hier een paar foto's van dichterbij getrokken.

20170215_195836.jpg

20170215_195904.jpg
 
Zeer fraai.

Een onderwater wereld en bovenwater wereld gecombineerd.
 
Dat was onze bedoeling met deze aquarium. Hier een fotootje van zwangere garnalen. Ik ben benieuwd wat er gaat uitkomen, want alle kleuren zitten door elkaar.
20170215_204210.jpg
 
ja hoor, absoluut een van de origineelste bakken hier... Erg leuk!
 
Heb je trouwens bewust meerdere kleurvariaties van garnalen door elkaar? Je hoort vaak dat ze, als ze kruisen, vaal en grijs van kleur worden..
 
Ik heb deze garnalen in de aquarium gezet nadat ik deze uit bakken ben gaan scheppen waar ze een beetje verwaarloosd werden. Daarom zitten alle kleuren door elkaar en blijkbaar voelen ze zich goed in mijn aquarium daar ik al een zestal vrouwtjes met eitjes heb gespot.
 
Hier nog eens een update van mijn aquarium. Ik ben tot nu toe blij met het resultaat. De planten groeien keigoed en de tetra's voelen zich keilekker in het aquarium. De garnalen kweken dat het niet gewoon is. Enige nadeel dat ik iedere dag 2 liter water moet toevoegen door verdamping, maar dat neemt ik er graag bij.
20170416_204512.jpg
 
Heel mooi aquarium geworden.
En erg orgineel.

Ben wel benieuwd of vaak visjes uit springen?
 
Op de maanden dat hij nu draait is er in het begin ééntje uitgesprongen en twee garnaaltjes.
 
Erg mooi aquarium!


Welke planten zitten er allemaal in?
 
Zie hier nog eens een foto van mijn open aquarium. De planten groeien letterlijk de bak uit. Ik vind dit wel mooi en ben erg tevreden tot nu toe.
20170605_224107.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Rubz

Terug
Bovenaan