ik zoek vis voor aquarium 120 lang 40 breed


bpmuller

Member
Lid geworden
22 augustus 2020
Berichten
6
Leeftijd
24
hoi ik ben opzoek naar vissen voor een toekomstig roofvis aquarium ik ben een visser en ik dacht dat het wel leuk is om roofvisjes te hebben als ik een roofvis aquarium zou nemen zou die ongeveer 1 a 1 meter 20 worden 40 a 35 centimeter breed worden de vis moet dus niet te groot worden en voor een leuk prijsje alvast bedankt voor de tips
 
het aquarium word nu 1.60
 
Je hebt wel wat keus maar dan moet je wel even je hoogte vermelden. Hoogte van je bak
 
55 centimeter
 
Channa bleheri kan erin, polypterus senegalus. Maar eerst inderdaad de vraag van meksjoef beantwoorden, dan is het makkelijker te zeggen😜
 
Boraras brigittae, geen watervlo is veilig voor deze felle rovers. ;)
 
Aha weer een roofvis liefhebber.
Hebben we afgelopen weken al paar van gezien ineens.
 
polypterus senegalus is een optie en de Channa bleheri ook maar de Channa bleheri kan je niet echt met andere vissen houden en anders is het een beetje jammer dat je een 1.60 aquarium alleen te hebben ik weet niet of je de polypterus senegalus met meerdere vissen kan hebben bijvoorbeeld een pleco
 
Er zijn ook dwergcrenicichla's. Misschien we een veeeeel leukere optie dan die channa's of polypterus :) Eerst maar eens afwachten wat ts te melden heeft ;)
 
kunnen de channa´s en de polypterus niet bij elkaar want de bleheri wort 20 centmeter ogeveer en de polyterus 25
 
ik heb een video gezien van een polypterus en een channa pulchra bij elkaar kan dit echt?
 

Terug
Bovenaan