Ik wil een groter aquarium, maar mijn partner niet.


Is man lief nu bang dat de kast in elkaar stort door het gat in de kast of haalt ie de kast iedere keer met stofzuigen van de wand af (ga er even van uit dat ie tegen de muur staat) ;) :)

Hij vindt het zonde van de (ooit) dure kast. Hoewel je er inderdaad niets van ziet. ??
 
Een groot aquarium zou mijn vrouw absoluut niet goedkeuren. Nu moet ik eerlijk toegeven dat dit voor mij ook niet zo'n heet hangijzer is, ik ben ook wel tevreden met een klein aquarium/paludarium en vind aquascapen of de uitdaging van een klein ecosysteem en nanovissen / garnalen etc. ook wel leuk.
De kosten van de hobby zijn hier echter wel vaker een punt van discussie. Vooral wanneer ik weer eens ergens inspiratie heb opgedaan en een nieuw aquarium/paludarium wil inrichten en er ineens veel materialen moeten worden aangeschaft. In haar ogen is dit uiteraard zonde van het geld. Immers dat wat er eerst stond was toch ook prima?
Ik spaar nu maandelijks voor de hobby om dit te ondervangen en moet me zelf daardoor tussentijds ook een beetje inhouden.

Een groot aquarium of een hobby kamer gaat er pas later komen als de kinderen het huis uit gaan en er wat meer ruimte komt. Hoe de vrouw daar dan tegenaan kijkt zien we dan wel weer..
 
Manlief hier is gewend aan mijn hobby. Ik overleg dingen wel, maar uiteindelijk is het mijn keus. Hij heeft zijn dingen (karperen, technisch lego) en ik heb mijn dingen.

Alleen mijn vogelspinnen vond ie wel erg eng in het begin, maar das nu ook wel over. Het scheelt denk ik ook dat we ieder een eigen ruimte (mancave, womancave, lol) in huis hebben waar we onze eigen gang in gaan. Dat maakt het makkelijker om compromissen te sluiten in de gezamelijke ruimtes.

Als hij zover zou gaan om mij dingen daadwerkelijk te verbieden dan zou er iets goed scheef zitten en zou ik toch echt vraagtekens zetten bij mijn huwelijk. Als iets financieel of qua ruimte niet kan is het wat anders, maar je wederhelft zomaar wat verbieden... Dat vind ik nogal ver gaan.
 
Lijkt me dan toch beter (en een heel stuk vrouwvriendelijker) om dat geld in die mooie ADA bak te stoppen die je graag wilt :deal:

Zeker en vast! 't Was ook maar een (weliswaar flauw en discriminerend) provocerend grapje hoor.
Ik was even vergeten hoe het juist zit: kindjes worden gekocht maar een vrouw (beter) niet herinner ik me nu... :giggle:
(Trouwens: ik ben niet op zoek en al helemaal niet op de koopmarkt. ;)) :DD)

Maar eigenlijk heb ik zelfs geen behoefte aan een grotere bak dus ik zit niet in de "probleemgroep".
Had beter gezwegen dus maar ja: inkoppertjes laten passeren is nooit mijn forte geweest...
Dju toch :stom:

dat geld in die mooie ADA bak te stoppen
En beetje geld overhouden om een leuke vrouw mee uit eten te nemen

Dat wordt toch nipt op financieel vlak vrees ik. Misschien zit er dan nog net een afhaalmaaltijdje in (om te delen welteverstaan).
;))
 
Dat wordt toch nipt op financieel vlak vrees ik. Misschien zit er dan nog net een afhaalmaaltijdje in (om te delen welteverstaan).
Dus je moet het voornamelijk van je charme en karakter hebben...............dat kon nog wel eens moeilijk worden dan :sorry::DD:DD
 
Zoiets vraagt de juiste timing. Toeslaan op de juiste moment. De buren uw naam laten herinneren, klein kadotje, lekker eten en dan: “Een aquarium zou daar toch mooi zijn he, liefje?”
 
Dus je moet het voornamelijk van je charme en karakter hebben...............dat kon nog wel eens moeilijk worden dan :sorry::DD:DD


Mip.jpg
 
Het kleine aquarium was mijn idee, zouden daar niet teveel geld aan uitgeven.
Dat werd in de winkel zelf al zeker verdubbeld.

Vervolgens kwam man met een groot aquarium op de proppen, dat dat toch wel erg leuk is.
Aquarium staat en 3x raden wie alles doet :LOL:

Meestal bedenken we dat soort dingen samen en ik voer het uit (hij betaald :p)
En de kleine dingen kopen we gewoon.
 
Wie kan mij helpen ik heb ook een problem met mijn vrouw ! :cry::ROFLMAO:
86176356_2710326175681276_2222922150099025920_n.jpg
 

Terug
Bovenaan