Ik meld me af


Edwin68

Well-known member
Lid geworden
18 december 2021
Berichten
3,675
Leeftijd
56
Locatie
Amsterdam
Het forum gaat te snel achteruit ajuus
 
Edwin ik weet denk ik de reden wel en ik betreur het maar goed het is je eigen besluit en ik wens je het allerbeste toe.
 
Jammer @Edwin68 jammer om je beelden niet meer te zien. Ik denk ook de achtergrond van je beslissing te kennen en te begrijpen. Ondanks alles wens ik je toch veel plezier te blijven beleven met je hobby. De deur is niet gesloten van het forum.:thumbs:
 
Kennelijk lees ik hier niet alles, want geen idee wat hier speelt.
 
Jullie zijn de enigen niet, maar als je het niet weet, zul je er waarschijnlijk ook geen rol in gespeeld hebben, neem ik aan....
 
Jullie zijn de enigen niet, maar als je het niet weet, zul je er waarschijnlijk ook geen rol in gespeeld hebben, neem ik aan....
John wel. Want hij weet t wel zegt ie. Althans dat denkt ie
 
Jullie zijn de enigen niet, maar als je het niet weet, zul je er waarschijnlijk ook geen rol in gespeeld hebben, neem ik aan....
Nou, dat is nou juist het erge...
Áls ik al eens een keer mensen kwets, wat ik altijd probeer te voorkomen, dan heb ik dat niet door.

Dan kom ik iemand tegen en die is dan heel kortaf tegen me, of negeert me en dan kom ik er later achter, meestal via anderen, dat ik die persoon op zijn pik getrapt heb.

En dat was dan helemaal niet mijn intentie noch heb ik het doorgehad.
(En meestal gaat het ook nog eens he-le-maal nergens over.)
 
7342
(En nu is het aan jullie om te besluiten of dat waar is of niet.🤔)
 
Er is mij weleens verteld dat mensen met bruine ogen niet te vertrouwen zijn en laat ik nou in het verleden twee akkefietjes gehad hebben met mensen met bruine ogen 👀😂
 
@Edwin68
Ik ga ervan uit dat je toch nog wel even meeleest of nog een keer komt kijken naar de reacties op dit berichtje van je.

Wat maak je me nou! 1968 is een goed bouwjaar, dat weet ik uit ervaring :DD .

Misschien makkelijker gedacht dan gedaan, ik heb geen idee wat er speelt.
Ik hoop dat je je niet laat kisten en ons op zijn tijd een spiegel voorhoudt door te laten zien dat aquariumhouden ook heel anders kan.
 
Denk dat ik wel weet waarom je het forum verlaat. Jammer. Maar ondanks dat wens ik je wel het beste toe...
Ach Edwin is al terug en die heeft ons natuurlijk teveel gemist.

En jullie moeten niet zo zeuren over het bouwjaar want het beste bouwjaar is 1965:ROFLMAO:
 

Terug
Bovenaan