Ik krijg geen groter aquarium!


L

LoreVH

Guest
Hallo

Kunnen jullie mij helpen? Ik heb een sluierstaart nu nog klein en hij zit in bakje 7 liter(ik weet het veel te klein) maar ik wist niet dat ze veel zwemruimte nodig hadden daar ben ik dus achtergekomen. Nu ja, ik direct tegen me ouders maar zij lachten me uit dat mijn vis geen groot aquarium nodig heeft. Ik heb al websites laten zien maar ze veranderen niet van gedacht ze zegge zelfs dat er geen aquarium in huis komt! Iemand tips a.u.b tijd dringt!!

Alvast Bedankt
:help:
 
Tja ik kan je alleen aanraden om ze toch proberen ervan te overtuigen dat de vis meer ruimte nodig heeft. Als ze op geen enkele manier willen luisteren dan is het wellicht nodig om uit te zien naar een ander huis voor de vis.
Die vis in dat bakje laten is denk ik geen optie.
Ik hoop dat je ouders zich bedenken.
Vraag ze anders eens of ze een goede zaak willen bellen voor info erover, en dan geloven ze het wellicht wel.
 
ander huisje voor hem zoeken?
sowieso zijn het groepsdieren, dus ik zou er minimaal 2 liever 3 nemen,
dan heb je al snel een 120m bak nodig.
 
Laat je ouders eens wat foto's zien van goudvisliefhebbers hier op het forum. Dan zien ze hoe groot goudvissen en sluierstaarten worden. Ze hebben al snel een bak nodig van 1,20m en ze hebben echt soortgenootjes nodig!

Willen je ouders echt geen groter aquarium, dan ben ik bang dat er niks anders op zit dan een ander tehuis voor
hem te zoeken.
 

Terug
Bovenaan