ik ben op zoek naar een groep jonge sneakhead


T

Tommy b

Guest
Hallo dus de vraag is waar haal ik een groepje channa's dwergsoort voor mijn 200liter bak! ik ben nu met een voorraad voedseldieren te kweken en zou binne een paar maande klaar zijn om mijn groepje te huisveste!!! ik zoek ofwel bl�heri,bl�heri(red),bleu moon of een van de andere soorte!!!nu ik ben van belgie(limburg) ma heb geen problemen om naar nederland te rijden moest da nodig zijn alvast bedankt!!!
 
Channa pulchra - Speciaalzaak voor aquarianen en vijver ...


Channa Pulchra. Prijs: 27.50. Prijs 27.50. levering 1 week. Toevoegen ... Channa
Pulchra, schrijf ook een recensie... voor 14.00 uur besteld de volgende dag in ...
www.aquariaveldhuis.nl/index.php?productID=13079 -


Channidae - Speciaalzaak voor aquarianen en vijver- liefhebbers ...


Channa asiatica. 0. klik foto voor meer details � Channa asiatica ...
www.aquariaveldhuis.nl/index.php?categoryID=1017


Zo genoeg?

Deze rover mag niet gehouden worden met kleinere vissen want die worden dan als voedsel gezien.
Het aquarium moet groot zijn en er moet veel zwemruimte zijn. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan is 200L niet veel,hoor.
Deze vis neemt alleen genoegen met groot levend voer in de vorm van vis
 
Mss eens een mailtje sturen naar Ruinemans Aquarium?

Is een groothandel.

Je kunt hem vragen of hij die op voorraad heeft en ook kan je hem vragen aan welke winkels in jou buurt hij levert.
Dan kun je naar die winkel gaan en even vragen of ze die bij hun volgende bestelling kunnen stoppen.
 
Tommy....

Bedoel jij dit soort? Na 49 seconden (en 7:50 min) komen deze in beeld..in een 200 liter bak (gokje). Nu ken ik geen namen..en weet ook niet wat voor formaat deze jongens krijgen.
Dit is natuurlijk een showbak..met misschien wel hele jonge vissen erin.
Moet je wel gelijk geven..zijn prachtige vissen..zelfs als ze de hele dag stil hangen :)

You-Tube filmpje


Groet manfred
 
Tropica in dieren.
Was daar gisteren, en daar heeft iemand een groep heengebracht .
Deze klant kon er niet meer voor zorgen.
 
weet nog niet welke van de dwergslangekoppe ik wil hangt een beetje der vanaf wa der te krijgen is binne een paar maand ma wil wel maar een kweekkoppel overhouden is dan 200 liter niet voldoende en der komt niks anders bij te zitten!?!bedankt voor de reactie
 
hoy ik bedoel nie echt een soort specifiek ik ga binne een paar maande kijken wa der in de aanbieding is en dan beslissen ma die op t filmpje vind ik zo mooi nie !!! mijn maat heeft regenboogslangekop zitte prachtige visse... channa bleheri dus zoiets ma weet nie welke juist bedankt voor de reactie
 
das nog een beetje vroeg kan ze pas binne een paar maande plaatsen ben nu nog aan t kweken met voedseldieren ;) ik dacht ga al eens horen om een gedacht te hebben!!! bedankt voor de tip
 

Terug
Bovenaan