Iemand ervaring met red sea app? Kan geen account aanmaken


T

tom23121978

Guest
Iemand ervaring met red sea app? Kan geen account aanmaken
 
Ik heb geen producten van Red Sea en dus ook geen ervaring met de app maar wat mij opvalt is dat ik de laatste tijd op Facebook en fora regelmatig discussies voorbij zie komen van mensen met problemen met deze app. Misschien even om hulp vragen bij de winkel waar je het product gekocht hebt of direct contact zoeken met Read Sea (bijvoorbeeld via Facebook).
 
Ach er zijn veel problemen met apps want ik heb de Lumines voor de zoetwaterbak als controller en daar kan ik via de app ook niks mee en uit reviews maak je op dat die app ook bagger is.
 
Problemen met accounts zul je toch bij de bron moeten zijn, kunnen forumleden je ook niet bij helpen... succes gewenst.
 
Ik dacht dat RS juist wel als goed merk te boek stond:eek:
Lees mijn foto topic maar eens terug dan, bak is 6 jaar oud. Opvoerpomp is vervangen, eiwitafschuimer is vervangen, regelmatig problemen met de stromingspompen (hoewel dat nu wel even geleden is) lichtkap is een gepruts vanjewelste om lampen te vervangen en tijdklokken weigeren soms om onverklaarbare reden dienst...
Nu lees ik ook berichten waar bij de nieuwe bakken de voorruit los komt.
De nieuwe leds zouden overigens 600€ voor 1 lamp gaan kosten, ik heb er voor mijn bak 2 nodig:stom:
Maar we gaan misschien te ver of topic :sorry:
 

Terug
Bovenaan