identificatie plantje


Pipi

Well-known member
Lid geworden
18 mei 2018
Berichten
118
Leeftijd
35
Wat is dit voor plantje? :)
35653821_10215187872202628_7801150117079154688_n.jpg
 
Als ik Google lijkt het wel wat maar dan is mijn plantje in een hele zielige vorm zegmaar Haha. Misschien kan ik het redden
 
ik zal het op een lavasteen binden en kijken hoe het groeit
 
Normaliter groeit het als kool dus je zal snel ontdekken hoe of wat. Ik heb het zonder enige vorm van voeding in de nano s en daar groeit het ook prima.
 
ah top, kan ik hiervoor gewoon naaigaren gebruiken? ik ben aan het zoeken waar ik visdraad kan bestellen, maar kan niet echt iets vinden (behalve als ik 5,- verzendkosten betaal maar dat vind ik wat ver gaan aangezien het product zelf maar 0,50 cent is)
 
ah top, kan ik hiervoor gewoon naaigaren gebruiken
Ik gebruik zelf een dun zwart polyester naaigaren, katoen vergaat (wat) snel, met polyester heb je daar geen last van.
Ik heb ooit een megaklos voor naaimachines gekocht bij Lidl, Hema heeft wat dikker ijzergaren van polyester op van die 'sterretjes'. Dat dikkere garen vind ik zelf wat prettiger werken bij sommige planten.
 
Ik gebruik visdraad omdat je dat amper ziet en het prima in het water kan en niet vergaat.
 
Oké bedankt!
 
Oh kun je dat daar ook halen? Ik dacht alleen in speciale hengelsport winkels enzo, ik zal zsm eens kijken
 
Nouja mijn petsplace heeft een klein hengelsport afdeling

bij action heb ik t ook al meermaals zien liggen.
 

Terug
Bovenaan