hpv goldline led verlichting op tc 420


flipper34

Well-known member
AquaForum Donateur
Lid geworden
9 mei 2013
Berichten
4,851
Leeftijd
61
Locatie
Andijk
Komt de buurman net en vraagt dit
Jaap kan ik de hvp goldline led verlichting op een gewone tc420 aansluiten (tja ze denken soms hier dat ik alles weet)
Zou het niet weten maar jullie misschien wel :D
Dus wie heeft het verlossende antwoord hier op
alvast bedankt names de buurman (nee heeft zelf geen computer)
 
Zo te zien de gewone TC420, de zelfde welke ik al 4 jaar geleden heb gekocht samen met de balken van HVP, een compleet set destijds.
Alleen is een losse TC tegenwoordig veel goedkoper te verkrijgen.
 
Zo te zien de gewone TC420, de zelfde welke ik al 4 jaar geleden heb gekocht samen met de balken van HVP, een compleet set destijds.
Alleen is een losse TC tegenwoordig veel goedkoper te verkrijgen.
Dat bedoelde ik ook Ton om de man nu op onnodige kosten te jagen vind ik niet nodig
heb je de gewone balken van hpv of de goldline
 
1 pot nat die controllers!
Nou das niet helemaal waar Richard er zijn er in omloop die aangepast zijn al dan niet door de eigenaar zelf
Heeft met de aansturing te maken van de led
 
Ja nee, wat bedoel ik....

Niet alle controllers zijn gelijk, maar die TC420 dingen of wat er op lijkt wel.
dus die TC420's zijn 1 pot nat zegmaar :juggle:

Er zijn verlichting units die er niet mee aan te sturen zijn (iets met PWM dacht ik?), de powerled serie van JMB bijvoorbeeld. die verkopen daarvoor ook speciale controllers.
doch als je een beetje handig bent kan je ook TC420's aanpassen om deze alsnog aan te kunnen sturen.

Bottom line: de controller op de website van HVP is niks meer dan een veel te dure TC420.
 
Er zijn verlichting units die er niet mee aan te sturen zijn (iets met PWM dacht ik?), de powerled serie van JMB bijvoorbeeld. die verkopen daarvoor ook speciale controllers.
doch als je een beetje handig bent kan je ook TC420's aanpassen om deze alsnog aan te kunnen sturen.
Nou ben ik zelf redelijk handig maar of de Buurman dat is :juggle: :D
Dan ben ik bang dat jaap weer de pisang is en dat gebeurt me de laatste tijd iets te vaak :D
Wat de controle betreft denk dat je gelijk hebt
 

Terug
Bovenaan