Honing goerami kwijt


Y

Yippeekiyay

Guest
Hallo allemaal. Ik ben al 3 dagen 1 mannetjes honing goerami kwijt.

Stenen eruit en hout eruit. Ook tussen de planten zit hij niet.
In de filter is onmogelijk, toch gekeken maar zit hij ook niet.

Kap stond open tijdens waterverversen. Op de grond gekeken en achter het meubel. Ook nergens te bekennen.

Waar o waar is meneertje goerami gebleven?

Iemand een idee of een soortgelijke ervaring.

De rest van de vissen

11 neon tetra
6 platy
3 koperzalm
1 vrouwtje goerami
2 zwaard drager
3 alg eter
2 modderkruipers

Zouden ze hem hebben opgegeten?
 
Kans is inderdaad goed aanwezig dat deze is overleden en opgegeten. gebeurd vaker dan je denkt.
 
Soms vind je een dode vis nog terug maar vaak worden ze ook snel opgegeten en vergaan ze en dan zie je niets terug.
 
Ik ben een corydoras verloren, recentelijk. Verloren als in: kwijt.
Ik vermoedde dat ik hem tragischerwijs had begraven tijdens het verplaatsen van wat planten en ik heb me daar lang rot om gevoeld, maar laatst heb ik de bodem doorzocht in het gebied waar 't gebeurd moest zijn en ik kon niets vinden. Dus ja.. hoe kl*te ook, soms gebeurt het blijkbaar dat je een vis kwijtraakt.
 
mysterie opgelost.

inmiddels 4 dagen het beestje niet gezien.
komt hij vannochtend onder het hout ineens vrolijk vandaan zwemmen en hij ziet er verder goed uit,
heel appart aangezien ik het hout en stenen aan de kant heb gehad om hem te zoeken!.

bedankt voor het meedenken! en goed om te weten dat het dus voor kan komen dat de doden vissen regelmatig worden opgegeten!
 
Mooi dat ie niks mankeert en wellicht zat ie tijdens het zoeken op een andere plek verstopt.
 
Als je als aquariaan soms je vis kwijt bent is een goed teken! Betekent dat er voldoende schuilplekken zijn ;)
 
Als je als aquariaan soms je vis kwijt bent is een goed teken! Betekent dat er voldoende schuilplekken zijn ;)

Helemaal mee eens maar voor de aquariaan soms enorm onhandig :D ik moest gisteren ancistrussen uitvangen voor verkoop, heel de bak leeggehaald en nergens die man te vinden, dus de verkoop ging niet door, bak weer ingericht (zijn bare bottom bakken) en een uur na de herinrichting hangt die man aan het raam:eek: dus ik weer naar die bak en die man schiet gelijk weg. Maar nu had ik opgelet waar die naartoe schoot, en dat was een begroeit stuk hout. Dus hout verhuisd naar een uitzwemmer en afwachten of daar die man in zat, ik had het hout goed bekeken maar zag geen man. Na een uur ging ik weer bij de uitzwemmers kijken, en wat hing er aan het raam? juist ja, die man :D:eek:
 

Terug
Bovenaan