hoi, even voorstellen


L

leonvandenoever

Guest
hoi allen.

sinds kort begonnen met aquarium.
eerst 2 goudvissen, maar deze na 3 maanden teruggebracht. wat een viezerikken ;).

acquarium nu met warmtepomp en wat kreeftjes guppies en tetras.

de reden hier toch te registreren is omdat ik een grote bak heb aangeschaft. heb nu 20 liter bak en ga naar een jewel 180 liter.

een beetje advies zou op zijn plek zijn.
qua pomp .. bodem .. planten en vissen.
 

Bijlagen

  • 53B211F6-C235-4156-BD99-539589BE7ADE.jpeg
    53B211F6-C235-4156-BD99-539589BE7ADE.jpeg
    343.3 KB · Weergaven: 58
Welkom Leon.
 
Welkom, je vraagt om advies: je huidge bakje is te klein voor je bewoners die er nu inzitten, in 20 liter kunnen ze hun staart niet keren, zowel guppen als tetra's zijn ware zwemmers die minimaal 80 cm zwemlengte nodig hebben, je gaat geheid problemen krijgen met je huidige bakje
 
welkom leuke bak, wel eigenaardige setup?
 
Welkom, je vraagt om advies: je huidge bakje is te klein voor je bewoners die er nu inzitten, in 20 liter kunnen ze hun staart niet keren, zowel guppen als tetra's zijn ware zwemmers die minimaal 80 cm zwemlengte nodig hebben, je gaat geheid problemen krijgen met je huidige bakje


de reden hier toch te registreren is omdat ik een grote bak heb aangeschaft. heb nu 20 liter bak en ga naar een jewel 180 liter.
:DD :DD
 
Welkom Leon. Veel plezier en succes gewenst met deze hobby en een leerzame tijd op het forum zoals ik dat ook heb.
 
Welkom! Benieuwd naar je inrichting!
 
huidige bakkie
 

Bijlagen

  • 881F0AD7-C45C-4603-8074-141C51F72ACD.jpeg
    881F0AD7-C45C-4603-8074-141C51F72ACD.jpeg
    159.9 KB · Weergaven: 96
Welkom op het forum. Dat is inderdaad een hele verbetering. Een Jewel vision? Mooi hoor, ik ga je volgen!
 
Wat is dat toch met al die schoonmoeders?
 
Welkom op het AF
 
hoi allen.

sinds kort begonnen met aquarium.
eerst 2 goudvissen, maar deze na 3 maanden teruggebracht. wat een viezerikken ;).

acquarium nu met warmtepomp en wat kreeftjes guppies en tetras.

de reden hier toch te registreren is omdat ik een grote bak heb aangeschaft. heb nu 20 liter bak en ga naar een jewel 180 liter.

een beetje advies zou op zijn plek zijn.
qua pomp .. bodem .. planten en vissen.
Hey Leon,

Welkom op het forum, zit hier zelf ook sinds heel kort pas en heb al veel nuttige info gekregen!

Tip..pas op met de kreeftjes, mannetjes zijn heeeeel territoriaal en vechten met elkaar zonder genade!
Ook zijn het plantenslopers en pakken vissen als ze de kans krijgen.

Groet, Marco
 

Terug
Bovenaan