Hoezo doet miin filter niet snel water eruit pompen?


Als je netjes werkt dan heb je niet eens kranen nodig, gewoon afentoe met een emmer en een doek.
Kranen zijn heus handig hoor maar om die voor een 60 te gebruiken rem je ook nog eens de stroming af
 
Heb ik wel of geen filter media nodig voor deze filter?
 
Misschien, moet je het het eerst proberen zonder en als je dan merkt dat er wel iets om te filteren bijpast voorje dan doe je het erin en dan zou je water helderder gaan worden want daar is het ook voor.
 
Heb ik wel of geen filter media nodig voor deze filter?
Zat er geen standaard filtermedia bij? Die kan je dan gebruiken. Anders is het handig om die los erbij te kopen. Helemaal zonder filtermateriaal is het nutteloos.
 
Zat er geen standaard filtermedia bij? Die kan je dan gebruiken. Anders is het handig om die los erbij te kopen. Helemaal zonder filtermateriaal is het nutteloos.
Niet geheel nutteloos want het zorgt wel voor wat waterbeweging, mja wie verzint het ook om er niets in te stoppen😎
 
Ik denk dat de vraag eerder is of het bij de levering inbegrepen is of dat je het los moet kopen.
 
Heb ik wel of geen filter media nodig voor deze filter?
Max, voor de duidelijkheid:
Heb je al een filter ontvangen?

Zoals @jessicapilon al aangaf in de reactie. De onderste link is een voorbeeld van een compleet filter. Eheim classic 250 plus. Je hoeft dan niks meer bij te kopen.

 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan