Hoeveel is mijn 100 x 40 x 45 cm bak waard?


T

ThomasWilschut

Guest
Hoi, dit heb ik aan te bieden. Hoeveel denken jullie dat het samen waard is?



Een maand geleden had ik besloten mijn aquarium helemaal op nieuw in te richten. Dit heb ik gedaan, en het aquarium zag er werkelijk prachtig uit. Toen ik echter deze middag mijn kamer binnenkwam bleek er een grote barst in mijn voorruit te zitten en was de bak geheel leeggelopen. Ik heb besloten dat dit een goed moment was om mijn bal van de hand te doen, mede omdat ik er eigenlijk te weinig tijd voor heb. De voorruit kan ik voor je laten reparen voor een paar tientjes. Vanwege het feit dat ik het aquarium op nieuw heb ingericht, zotter er erg veel niewe dingen bij. Dit is wat er te koop is:
De maat is 100x40x45cm
Techniek en decoratie

Alkaline 3D achterwand twv 120�, 6 maand oud
Verwarmingselement superfisch 200watt 30�
Spiksplinternieuwe tetratec EX 700 buitenfilter twv 90�
Lichtkap hagen + 2 x t8 aqua sun en aqua glow twv 150�
Tetratec luchtpomp twv 20� + luchtslabg, 1x bruinsteen en 1x bruissslang voor zeer fijne bubbels 6 maad oud
Eventueel extra tetratec IN 1000 + in goede staat 6 maand oud twv 50�
Twee prachtige stukken kienhout twv 60� samen
Evetueel gratis zelfgemaakt bio CO2 systeem

Levende have, planten, bodem

3x diamantgoeramie
30x kardinaaltetra wildvang
10x vuurtetra
10x koperzalm
10x vijfstreepbarbelen
5 x rili garnaal
5 x citroengarnaal
5 x tijgergarnaal

Garnalen twee week oud, andere vissen 5 maanden. Totaal prijs was +- 200�

Er zit een nieuw plantenpakket bij twv 75�, vraag naar specificaties

Tevens 5 niewe zakken zwart grint of 5 zakken wit grint naar keuze, beide een waarde van 30�

Voedingsbodem + Franse rode klei krijgt u er gratis bij


Verder nog vele extra's:

Ph en kh druppeltset tetra 20�
Stiptest alle andere belangrijke waarden Sera 10�
Vol blik tetramin ongeopend 1000ml 30�
Bijna Vol flesje profito �10
Bijna vol flesje algumin �10
Ph verlager
Netje
Algenmagneet
Tube aquariumkit
Schoonmaakset
Afhevelslang
Thermometer

Kortom, alles wat je nodig hebt voor een prachtige bak! Hoeveel zal het samen waard zijn?

Bel of mail of sms/whatsapp me gerust als je interesse hebt, of reageer op dit bericht.
Het liefst ben ik alles in een keer kwijt.

Groeten Thomas
thoma.sw@hotmail.com
0649121222
 
was de bak geheel leeggelopen.
En alles leefde nog?
En het filter werkte nog?
En verwarming?
 
Nee, de barst zit alleen in de bovenkant, dus t water staat er nog tot 3/4 in en alles leeft/werkt nog.
 
Toen ik echter deze middag mijn kamer binnenkwam bleek er een grote barst in mijn voorruit te zitten en was de bak geheel leeggelopen.

Je zegt in je beginpost dat je gehele bak was leeggelopen....
 
Ja oke zo bedoelde ik get niet, 3/4 is al iets van 40 liter in de kamer, erg genoeg voor mij!! De barst zit tot ongeveer 20cm van de bovenrand.
 
ThomasWilschut zei:
Nee, de barst zit alleen in de bovenkant, dus t water staat er nog tot 3/4 in en alles leeft/werkt nog.
ThomasWilschut zei:
Ja oke zo bedoelde ik get niet, 3/4 is al iets van 40 liter in de kamer, erg genoeg voor mij!! De barst zit tot ongeveer 20cm van de bovenrand.
Sorry is het nou 3/4 water er nog in of 3/4 water er uit?
 
Scheur zit op 20cm vanaf de bovenkant, bak is 45cm hoog. Dus zo goed als de helfd van het water er uit. 100x40x20=80 liter water over de vloer. (uitgaande van tot de rand vullen, wat je nooit doet)
 
Qua waarde is je bak niks meer waard. alleen je spullen kan je misschien nog kwijt voor een habbekrats.
verders is het nog een wazig verhaal
 
Hoi Thomas,

Klinkt erg jammer allemaal! Heb je je bak klaar voor gebruik, krijg je zoiets. Bah!
Ik woon zelf in Leeuwarden en wil het e.e.a. wel van je overnemen, namelijk het volgende:


Evetueel gratis zelfgemaakt bio CO2 systeem

5 x rili garnaal
5 x citroengarnaal
5 x tijgergarnaal

Er zit een nieuw plantenpakket bij twv 75�, vraag naar specificaties: bij deze welke planten heb je zoal? :)

Voedingsbodem: welk soort voedingsbodem is dit precies? + Franse rode klei krijgt u er gratis bij

Ph verlager: zou je hier meer over kunnen vertellen? Merk e.d.?
 

Terug
Bovenaan