Hoeveel is het waard


dit aquarium,is niet meer waard dan 70 euro.het is een oud model.maakt dat niet veel uit.
maar alle 3 legplankjes missen.kast is onder uitgezet.door water en ook beschadigd.
sorry dat ik het zeg.maar het is een oud loeder.in groningen staat dezelfde.ook een ouder model.maar deze ziet er een stuk netter uit.ik zou zeggen niet kopen.
 
ze zegt zelf,dat ze 15 km van grootegast woont.waar dit aquarium te koop staat.
dan zit je zomaar in groningen,je zult dan mischien 10 euro meer kwijt zijn aan benzine.maar als je dan een mooiere bak hebt.dan zal het die 10 euro dan ook niet doen.je zit hier zomaar op de grote weg en dan ben je er zomaar.en grootegast valt trouwens ook onder groningen.
 
nee,dat klopt.betekent spijkervrouwtje.ik ben namelijk gelukkig een echte fries.
 
Deze bak is het gewoon niet waard, grappig dat zo veel mensen blijven volhouden van wel.

En dat heeft geen drol te maken met koopjesjagers of belachelijke biedingen.

Zoals nu al voor bij gekomen, is het meestal beschadigd, meer dan ze zeggen. Is er echt wel

een reden waarom ze em weg doen anders dan dat er gezegd word, en is het incompleet, oud en staat

het al lang leeg. Dan is het echt niet belangrijk wat het gekost heeft, maar wat het nu waard is.

En als je bovenstaande minpunten optelt, dan is 70 euro nog te veel. Zo heeft elk iets wat je

koopt op Mp wel iets, behalve als het max een half jaar oud is en dan nog. Heeft het dat niet,

tel je zelf dan maar bij de gelukkigen, zoiets maak niet vaak mee en dan moet je ook gewoon tot de koop

over gaan. Helaas denken de meeste mensen, vooral op MP, dat ze goud verkopen. Terwijl ze gewoon ijzer in

de handen hebben, maar wel de goudprijs willen hebben en en niet willen zien dat de waarde bij schade, zeker

cosmetische, snel achteruit gaat bij een bakje.
 
petie zei:
nee,dat klopt.betekent spijkervrouwtje.ik ben namelijk gelukkig een echte fries.

Ja,maar dat zie ik ook,hoor.
Heb ook friezen in de familie,uit Sneek. Een Visser .L.

Enne ,Webhond.

Ik koop al Jaren op marktplaats,en ben nog nooit een buil gevallen.
Op 1 x na,zo,n 17 jaar geleden. 400 gulden.voor een P4 proc.
De oplichtster,had hem al 6 x verkocht,en vertrok toen naar Surimame.

Maar,heb verder al mijn filters van Marktplaats af.

Heel defect, maakt niet uit.
ik herstel ze wel.
 
Ik denk dat je zelf moet gaan kijken en dan wat je er vooruit wilt geven.
Als jij en de verkoper blij zijn met de verkoop en het bedrag dan is het toch oke.

Verder vind ik het kort door de bocht om te zeggen dat alles van een half jaar oud wel iets mankeert.
Wij hebben zeer veel via mp gekocht en verkocht ( en ook wel een paar missers) maar in 99% van de gevallen is alles oke.

Ga altijd kijken en noem vaak geen prijs handelen doe je vaak het best en makkelijkst als je elkaar in de ogen kan kijken.
 
Heb nog steeds niks gehoord van de mevrouw wat ze er nou voor willen, was wel benieuwd, ze zou me vanmiddag mailen.
Ben ook al niet van plan meer om hem te kopen omdat hij te lang leeg staat, er niks bij zit, tl�s e.d. zijn natuurlijk allemaal verouderd moet je nieuw aanschaffen. Zit een grote kras op voorruit en dus misschien nog wel meer wat ik niet goed kon zien omdat hij op de grond staat in een smalle douche dus je kon er niet even goed omheen kijken.
Enne Spikerwyfke betekent idd spijkervrouwtje maar zo letterlijk was de nickname niet bedoelt, en ja ik woon in Friesland maar vlakbij de grens met Groningen vandaar.
 
vwbob zei:
Ik denk dat je zelf moet gaan kijken en dan wat je er voor uit wilt geven.
Dit is eigenlijk exact de inhoud van het begrip waarde. Het is een subjectief (vanuit een persoon (subject) te beoordelen) begrip: wat wilt een bepaald iemand ergens voor geven. Daarnaast kan het situationeel verschillen (een flesje water is voor iemand in de woestijn op het punt van uitdroging meer waard dan voor degene die eenvoduigweg naar de supermarkt 50 meter verderop kan lopen).

Een quote als onderstaand begrijp ik ergens best, maar het is wel het persoonlijke en misschien ook situationele) oordeel van Webhond, terwijl het de topicstarter is die het oordeel uiteindelijk moet vellen.

webhond zei:
Deze bak is het gewoon niet waard, grappig dat zo veel mensen blijven volhouden van wel.

~ Ivo
 
als de bak al 7 jaar leeg staat is mijn inziens ook van belang hoe is het gesteld met de constructie van de bak
kijk glas en kit das nu wel duidelijk maar hoe is de rest er aan toe bv de plastic onderdelen zijn deze niet verhard en broos
hoe is het gesteld met de verlijming hier van
je zal de eerste niet zijn die bv zit met losse midden steunen na een paar dagen zeker met een oude bak is dat gevaar zeker aanwezig

mijn 2 centen

groeten
jaap
 

Terug
Bovenaan