hoeveel hout


Inuz zei:
Mascha&Ivo zei:
Niet helemaal goed :)

Nr. 3 is een blad.
Rechts in de hoek liggen er nog 2 stukken die je op de foto niet kan zien.
Heel dicht onder waar jij nr. 6 hebt geschreven is er nog een stuk dat uitsteekt vanuit links naar het midden (en iets naar boven).

~ Ivo
Hahaha ja moeilijk te zien hoor :D dacht 3, een klein stokje
En onder 6 dat die aan 1 vast zat ;)

Jammerrrrrrrrrr

Edit: ik vond het trouwens al geweldig knap van mezelf dat het lukte om de cijfers er in te typen :D :D

Hihihi sorry hoor maar hoe kan je dat blaadje nu voor een stok aan zien? Heb je een klein scherm dan? Aan de geribbelde vorm zie je dat toch? Ik zit trouwens wel voor een 40 inch. (O_O)
 
en dat op een underquality 800x600 foto!

Is trouwens toch niet meer van deze tijd? De enige redenen die ik ken voor 800x600 als maximum op fora is de breedte van alle elementen van het forum, om die niet te ontregelen, en de lage internetsnelheid van mensen thuis (toen). Daar heb je tegenwoordig geen last meer van de breedte van het tekstvak past makkelijk een tweelmaal zo brede foto in en wie internet er nu nog via de telefoonlijn?

~ Ivo
 
vind persoonlijk de ak met het grovere hout toch mooier rustiger maar smakennverschillen he !
 
mcc95 zei:
Inuz zei:
Mascha&Ivo zei:
Niet helemaal goed :)

Nr. 3 is een blad.
Rechts in de hoek liggen er nog 2 stukken die je op de foto niet kan zien.
Heel dicht onder waar jij nr. 6 hebt geschreven is er nog een stuk dat uitsteekt vanuit links naar het midden (en iets naar boven).

~ Ivo
Hahaha ja moeilijk te zien hoor :D dacht 3, een klein stokje
En onder 6 dat die aan 1 vast zat ;)

Jammerrrrrrrrrr

Edit: ik vond het trouwens al geweldig knap van mezelf dat het lukte om de cijfers er in te typen :D :D

Hihihi sorry hoor maar hoe kan je dat blaadje nu voor een stok aan zien? Heb je een klein scherm dan? Aan de geribbelde vorm zie je dat toch? Ik zit trouwens wel voor een 40 inch. (O_O)

Nou sorry hoor, was een zwart stuk en leek wel een stokje wat naar achteren loopt...
Maar goed, kan me ook niks schelen. Jij hebt het niet geprobeerd en ik wel ;) zat er anders vrij dicht bij dacht ik zo *steekt tong uit*
 
Prachtig al dat hout.. emailtje naar meneer Hans onderweg! :$
 
Het hout is niet meer nodig :sorry:
Ik ben niet verder gegaan met de bak waar het hout in moest komen, heb er simpelweg de tijd niet voor
dus ja....
 

Terug
Bovenaan