Hoeveel diamantgoerami's in 2 meter bak


Hobbeldino

Well-known member
Lid geworden
29 april 2015
Berichten
593
Eventjes de vraag hier stellen.

Hoeveel Diamantgoerami's zouden er kunnen en in welke verhouding in een Aquatlantis Fusion 200 (200x60 cm oppervlakte en waterhoogte 60 cm). Verder geen bewoners bovenin, één schooltje in het midden. Op de bodem maakt het dan nog uit of er dwergcichliden bij komen of is dat niet zo relevant aangezien ze toch over het algemeen in andere waterlagen vertoeven.

Zat zelf te denken 1 man en 4 vrouwen of 3 mannen en 5 vrouwen. Weet niet of dat laatste mogelijk is. Aquarium wordt met veel drijvers, flink wat hout/stenen en hogere planten :)
 
Laatste is wel mogelijk. Maar dan echt geen grote vissen die ook bovenin zwemmen😉maar dat gaf je al aan dus het is denk ik wel mogelijk.
 
Ik heb 1m3v in 150cm rio450
Gaat prima
1 m 4v dus zeker
3m 5v kan lukken hangt beetje van je temp en van hun temperament af, ze zijn niet allemaal dezelfde je
 
Ik heb 1m3v in 150cm rio450
Gaat prima
1 m 4v dus zeker
3m 5v kan lukken hangt beetje van je temp en van hun temperament af, ze zijn niet allemaal dezelfde je

De bak zal - hittegolven niet meegeteld - een graad of 24 zijn verwacht ik. Met de huidige goerami's in de Rio 180 geen problemen mee. Mannetje werd altijd pas actief bij hogere temperaturen.
 
De bak zal - hittegolven niet meegeteld - een graad of 24 zijn verwacht ik. Met de huidige goerami's in de Rio 180 geen problemen mee. Mannetje werd altijd pas actief bij hogere temperaturen.
Klopt, de meeste goerami mannetjes worden actief qua paren rond de 26-27 graden(althans dat is bij mij zo en altijd al zo geweest)
 

Terug
Bovenaan