Hoe je een bodemstofzuiger gebruikt! (Filmpje 100% aanrader)


don1262

Well-known member
Lid geworden
16 september 2022
Berichten
2,677


Hebben jullie nog meer tips laat die vooral hier achter dat is lekker handig 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: TLS
Met losliggend vuil wapper ik met de hand over de bodem en de slang zuigt het gelijk af de emmer in.
 
Dat heet een hevelklok, daarmee kun je dmv de 3hoekige vorm overal in de bak vervuilde bodem mee reinigen.de bodem blijft op ze plaats en er komt heel veel smerig water mee.
 
handig :D
 
Deze zijn er misschien wel maar die ik zie in het begin is rond en zo n ding gebruik ik ook zo nodig. Al is dat sporadisch.
Jaa ik zag het vooral voorbij komen maar ik vond het wel te goeie life hacks om niet te delen in iedergeval. Zoals het triggeren van de hevel. Alleen daarom lijkt dat ding al handig hoe hij het deed. Niets meer sabbelen aan slangetjes met dat ding in huis😂 ag je weet wat ze zeggen, een goeie slok aquariumwater a day keeps the doctor away 😂 (geld niet voor zeeaquariums ofc dat zoute spul moet je niet in je mond willen😭)
 
Goed filmpje!
ik heb ook zo'n stofzuiger en blijkbaar nooit helemaal goed gebruikt 😄 De andere uitdaging echter, is om dit te doen in een kleine bak vol met plantjes (zoals de mijne). Niet te doen tussen de plantjes door 😬
 
Goeie tip, vooral ook hoe je m aan de gang krijgt. Ik 'pomp' heftig op en neer en dan gaat ie ook wel stromen, maar dan is meteen al het vuil ook opgedwarreld!
 

Terug
Bovenaan