Hobby kweker betta splendens


pukky83

Well-known member
Lid geworden
4 september 2012
Berichten
164
Locatie
steenbergen nb
Hoi ik ben op zoek naar 'n hobby kweker van betta splendens. Ik heb 'n mooi beplante 45 liter aquarium. Daar wil ik 'n betta splendens plakat koi man in huisvesten. Daarvoor ben ik dus op zoek naar 'n hobby kweker in omgeving bergen op zoom noord Brabant. Weet iemand hier 'n goed adresje?
 
Misschien dat de moderators daar aan het werk zijn en je even geduld moet hebben. Wel raar dat het zo moeilijk gaat daar dan. Maar volgens mij zijn er wel meer Betta groepen op FB hoor.
 
Misschien dat de moderators daar aan het werk zijn en je even geduld moet hebben. Wel raar dat het zo moeilijk gaat daar dan. Maar volgens mij zijn er wel meer Betta groepen op FB hoor.
Het duurde even voordat er naar gekeken werd of ie geplaatst kon worden een paar uur later kreeg ik 'n melding dat ie geweigerd werd. Dus miss idd nog even verder zoeken op fb
 
Kijk maar eens op de website van groothandel ruinemans, die leveren prachtige plakaatbettas aan de meeste dierenwinkels in nederland.
 
Kijk maar eens op de website van groothandel ruinemans, die leveren prachtige plakaatbettas aan de meeste dierenwinkels in nederland.
Die verkopen idd mooie plakat bettas. Maar dat moet via 'n winkel weet alleen niet of mijn favoriete aquarium winkel daar ook besteld.
 
Misschien kun je ze even bellen of ze daar kunnen bestellen en dan kun jij wellicht al doorgeven wat je op de site van de groothandel hebt gezien.
 
Misschien kun je ze even bellen of ze daar kunnen bestellen en dan kun jij wellicht al doorgeven wat je op de site van de groothandel hebt gezien.
Ja zou idd kunnen. Maar ik moet er toch eerst heen voor planten voor 2 aquariums en de Betta kan nog niet komen de bak is nog aan 't i draaien. Maar ben al vast op zoek naar 'n mooi exemplaar.
 
Als je veel planten nodig hebt of wil dan kun je ook via internet plantenpakketten bestellen, die zijn vaak aan trekkelijk geprijst en dan krijg je in een starterspakket heel wat soorten waarvan je gemakkelijk uitvind welke het goed in je bakken doen.
Het is wel een klus om alle steenwol te verwijderen.
 
Als je veel planten nodig hebt of wil dan kun je ook via internet plantenpakketten bestellen, die zijn vaak aan trekkelijk geprijst en dan krijg je in een starterspakket heel wat soorten waarvan je gemakkelijk uitvind welke het goed in je bakken doen.
Het is wel een klus om alle steenwol te verwijderen.
Ja klopt ja. Ik weet al precies welke planten ik wil. In de Betta aquarium zit nu nog geen plant maar komt vrij vol te staan. En bij 'n ander aquarium moeten wat planten bij.
 

Terug
Bovenaan