Hillstream van ypoc


Nou hebben jullie beide zo'n mooie hillstream Seabait en Ypoc. Mijn vraag...: Hoe krijgen jullie die stenen zo mooi bealgd? Het lijkt gewoon of jullie met een minikraan een schep uit een rivierbedding hebben genomen en daar een glazen bak omheen hebben gebouwd.
 
Bedankt Ruben maar Xavier heeft het toch wel mooier voor elkaar hoor!
Gaat vanzelf met de stenen als er maar genoeg licht is.
 
Nou hebben jullie beide zo'n mooie hillstream Seabait en Ypoc. Mijn vraag...: Hoe krijgen jullie die stenen zo mooi bealgd? Het lijkt gewoon of jullie met een minikraan een schep uit een rivierbedding hebben genomen en daar een glazen bak omheen hebben gebouwd.
Gaat idd vanzelf zoals Seabait zei.

Het enige waar ik rekening mee moet houden is baardalg.
 
Bedankt Ruben maar Xavier heeft het toch wel mooier voor elkaar hoor!
Gaat vanzelf met de stenen als er maar genoeg licht is.

Ik vind jouw hardscape althans de manier waarop jij je stenen hebt neergelegd niet onder doen voor die van Ypoc hoor. Ohja en wat voor algsoort is dat dan die op de stenen?
 
Zo heb je nog nooit van hillstream gehoord, zo zit je in 1 week 2 foto albums door te bladeren. Schitterend :thumbs:
 
Ah zo,nee dat moet je niet hebben maar zelfde als met draadalg en dat is bij mij helaas wel het geval.
Vind ik wel beetje vreemd heb ik nooit last van gehad altijd baardalg. Maar ik gebruik LED's en jij wss Tl's als ik goed heb gegokt daar ligt mss de reden.
 
Ik heb ook led en juist sinds ik op led ben overgestapt explodeerde de draadalg.
 
Ik heb ook led en juist sinds ik op led ben overgestapt explodeerde de draadalg.
Is vreemd dan, maar als het een troost is in het wild is er ook draadalg, niet zo lang als die van jou maar lijkt er wel op.
 
Tja is niet anders,denk dat het komt omdat Nederlands kraanwater toch schoner is dan het Belgische! ;)
 
yY8m3uszh-2KRxPYqYEMckRBXqQ3gTAQ.png

Volgens dit artikel wel C ;)
 
Aah wat leuk man!
 
Prachtig scherpe foto's!

En wat zijn de jonge Rhinos al mooi doorvoed bij jou.
 
Erg gaaf zo'n artikel!
 
Ypoc?

Mag ik je wat vragen? Ik sta op het punt exact dezelfde bak van aquatlantis style led 100 aan te schaffen.

Mag ik je zodoende wat vragen stellen?

- Bevalt de verlichting? groeien daar een beetje planten op?
- het standaard binnen filter is dat wat?

Groet Richard
 
Goede morgen Ypoc,

Ten eerste schitterend gedaan hillstream bak.
Heb je garnalen in zitten ?
 
Jammer genoeg is Ypoc al enige jaren niet meer online geweest.
 
Dat zal voor het forumbeheer net zo'n groot vraagteken zijn als voor jouw en mij, vrijwel nooit weet het forumbeheer wat er met leden gebeurd is die niet meer online komen
En sommige leden komen ineens na 2 jaar weer terug, tot groot verdriet van het beheer :sorry:
 

Terug
Bovenaan