Hier de Juwel Rekord 800 110L 80x35x40 cm van Giegel


265593giegel_0_82_iphone_van_george_044.jpg


ff weer een update van me bak
 
Erg mooi, heel natuurlijk.
Waarom geen zwarte of donkerblauwe achtergrond? Dat werkt het dan helemaal af... En dan lijkt je bak groter en dieper..
 
Even een vraagje. Je zei in een eerdere post dat je een bak van 2 meter aangeschaft had. Twee posts later heb je het over 121 cm...
Hoe zit dat?

En een zee bak raad ik (en de rest hier denk ik ook) je af. Daar komt heel wat meer bij kijken als zoetwater. Zorg eerst dat je deze bak een paar jaar kan laten draaien zonder al te veel problemen en lees in de tussen tijd veel mee op zee water fora en stel veel vragen.
 
klopt maar daar ben ik vanaf gestapt omdat ik hem niet naar boven ken krijgen ( woon op 2 hoog ) en geen lift alleen
een trappehuis en dat gaat hem niet worden dus ben voor iets anders gaan denken om misschien een andere bak aan te schafen
en dat is een juwel rio 240 geworden krijg hem a.s vrijdag binnen ( word bezorgd )
en ik vind zelf dat ik deze bak ( de 80 cm bak ) goed draait

en kwa de zouwaterbak daar zat ik aan te denken maar of ik het zou doen was ten tweede maar goed dat maakt niet uit
en ik lees regelmatig op het forum

ik had laatst iets in me bak waarvan ik niet wist wat het was ik dacht eitjes van een garnaal
dus heb in dat betrefde forum een onderwerp gezet
en daarbij iemand zei dat het slaken eitjes waren

de plantjes doen het zeer zeker goed die groeien als kool en dat zegt mij al genoeg dat het goed gaat
en de visjes doen het ook goed
en het water is constand 23 graden dus dus

en bij mij is het dan al snel 1+1 = 2

en als ik iets in me hoofd heb zitten kwa hobby dan ga ik al snel verder kijken dan me neus lang is ( voor nog een 2de bak )
sorry dat ik het zeg maar ik droom er over dat me hele huis vol staat met aquariums grootte en kleine aquariums

kijk foto's zeggen niet alles he je moet zoiets in het echt zien dan ken je er pas over oordelen
en ik voel me er goed bij dus waarom zou ik dan geen tweede bak erbij nemen ?

ik vind het leuk om te doen
dat ik thuis kom van werk en dat ik dan voel dat ik ook echt thuis kom en niet in een leeg huis als je snapt wat ik bedoel?
dat is mijn oordeel erin

maar je mag gerust jou oordeel er ook over zeggen hoor ( even goeie vrienden )
 
Een tweede bak zou ik zeker doen als je de ruimte tijd en geld hebt. Ik zou dat ook wel willen maar daar heb ik gewoon geen plaats voor en ook geen geld.
 
ik heb de ruimte ( 4 kamer appartement ) tijd heb ik ook wel en geld heb ik er ook voor

en ik zou dan daarna over een half jaartje a een jaar ( eerst sparen ) nog grooter willen denk dan
aan 151 a 180 cm

maar ik weet alleen nog niet of ik een tropische bak ervan ga maken of een cichlide bak er van ga maken
ik twijfel nogal
 
[video]http://www.youtube.com/watch?v=pyYfIdTcZjk&feature=youtu.be[/video]

hier een nieuwe filmpje
 
329973giegel_0_82_iphone_van_george_001.jpg


142168giegel_0_82_iphone_van_george_002.jpg


158431giegel_0_82_iphone_van_george_003.jpg


had ze in me andere topic gezet maar zet ze hier ook wel neer
 
Ziet er keurig uit, jammer van de weerspiegeling.
 
ja ik ga van de week wel een foto nemen in het donker
als het niet weerspiegelt haha
 

Terug
Bovenaan