Het wel&wee van de kweekbakken van Nicolientje-W


Mooie vissen Antje maar het tellen van de stippen lukt me niet echt nog.
 
Ja zijn er 40:LOL: uit meerdere nesten

Nu maar hopen dat er geen 20 vrouwtjes bij zitten die zich vermenigvuldigen met 100 baby visjes per keer want dan zul je toch je atelier moeten inrichten als kraamkamer.:DD

Maar wel een erg mooi soortje met die stipjes en wit aan de staart :love:
 
Nu maar hopen dat er geen 20 vrouwtjes bij zitten die zich vermenigvuldigen met 100 baby visjes per keer want dan zul je toch je atelier moeten inrichten als kraamkamer.:DD

Maar wel een erg mooi soortje met die stipjes en wit aan de staart :love:
Tegen dat ze volwassen zijn verkopen we er 30 en houden we er zelf 10 om mee te kweken, door het op die manier te doen hebben we onze onkosten eruit van de aanschaf v/d groep en de verzorgingskosten plus een kleine winstmarge.

Ja is een heel mooi soortje inderdaad al raken ze de witte streep op de staart en rugvin kwijt als ze volwassen zijn
 
Vanwaar dan nu zo'n gigantische groep? Puur voor het uitselecteren straks
 
Ik heb net je gehele topic doorgelezen en bekeken... was er ff mee bezig:giggle: .. Maar respect hoor! Ik had wel begrepen dat jij kweekt, ik lees altijd graag jouw adviezen en ervaringen, maar dat er zoveel achter zit, de aantal bakken die je hebt, hoe je ze verzorgt... respect en heel mooi om te zien (y)
 
Ik heb net je gehele topic doorgelezen en bekeken... was er ff mee bezig:giggle: .. Maar respect hoor! Ik had wel begrepen dat jij kweekt, ik lees altijd graag jouw adviezen en ervaringen, maar dat er zoveel achter zit, de aantal bakken die je hebt, hoe je ze verzorgt... respect en heel mooi om te zien (y)
Dankjewel voor je reactie, we doen ons best
 

Bijlagen

  • rode-bizon-af_0001.JPG
    rode-bizon-af_0001.JPG
    62.7 KB · Weergaven: 90
Nieuw soort anubias met rode bladeren haha. Ik vroeg mij af hoeveel bakken heeft u staan i.v.m. al die kweekbakken?
 
Aan alles komt een eind, beide stellingen gaan verkocht worden en dan houden we enkel de crystalblackgarnalenbak en dan misschien eenzelfde formaat bak met crystalreds
 
Aan alles komt een eind, beide stellingen gaan verkocht worden en dan houden we enkel de crystalblackgarnalenbak en dan misschien eenzelfde formaat bak met crystalreds
De nieuwe Lnummers er ook uit?

Alleen nog maar garnalen?
 
Jup alles gaat weg

Jeetje die had ik ook niet zien aankomen. Je was zo blij met je nieuwe slobbers.

Hoe komt dit zo? Als je dit liever voor jezelf wil houden snap ik ook hoor. Maar ik hoop dat het geen heel naar nieuws is en het een "vrije wil" keuze is.
 
Jeetje die had ik ook niet zien aankomen. Je was zo blij met je nieuwe slobbers.

Hoe komt dit zo? Als je dit liever voor jezelf wil houden snap ik ook hoor. Maar ik hoop dat het geen heel naar nieuws is en het een "vrije wil" keuze is.
ik stuur je een pm
 
Dat is idd wel abrupt, wel een goede rede denk ik zo.

Gr. Ed
 
Och, wat jammer om dit te lezen. Ik hoop dat de reden niet al te naar is. Sterkte met de keus.
 
Wat nu, stop je met al je kweekbakken:(
Weet de reden niet maar denk dat ik je sterkte moet wensen.
 
Ja baal er wel van maarja het leven bestaat uit keuzes maken, dankjewel
 
Zal we even wennen zijn Antje maar ja nu heb je weer meer tijd voor je andere hobby.
 

Terug
Bovenaan