Het Grote "Offtopic"-topic!


Scared Kermit The Frog GIF
 
Doetie dus ook en ik zou dat ook doen, een forum is een openbaar iets waar iedereen vrij is te reageren op elkaar (al is @Gino88 meer van mensen uitsluiten) en wil je dat niet kun je die persoon op negeren zetten
Met vrijheid van meningsuiting en van spreken is niet zoveel mis natuurlijk.

Je moet op een forum als dit wel altijd beseffen dat geplaatste berichten een bepaalde uitwerking kunnen hebben op anderen. Het idee is toch wel om de sfeer een beetje positief te houden. Of op z'n minst (in discussies en zo) opbouwend, i.p.v. aanvallend.

Mensen die daar geen boodschap aan hebben, tsja. Sneu ergens om ze het recht van posten te ontnemen, maar het belang van het forum als geheel weegt zwaarder.
 
Wij weten niet zeker of deze zwanger is kunnen jullie ons helpen? Alvast bedankt
Zijn er ook statistieken bekend op het forum qua meestgestelde vragen? want deze torent daar toch echt bovenuit afgelopen jaar en nu is het jaar 3 dagen oud en begint het alweer:LOL:
 
Zijn er ook statistieken bekend op het forum qua meestgestelde vragen? want deze torent daar toch echt bovenuit afgelopen jaar en nu is het jaar 3 dagen oud en begint het alweer:LOL:
We houden wel statistieken bij van hoeveel koffie jij drinkt:pp
 
Liran heeft ook gesolliciteerd.... :!En waarom ook niet...
  • Hij selecteert mee, vrijwillig,
  • Hij is kritisch,
  • Hij stelt goede vragen,
  • Hij is serieus met een vleugje humor,
Alle 4 punten zijn mij nog nooit opgevallen hoor:pp
 
Waarom haal je dan niet n stel bij twee verschillende winkels? Dan heb je toch ook al twee verschillende bloedlijnen? In theorie althans
waardeloze theorie, de winkels halen alles bij dezelfde groothandel
Kon je geen vriendelijker manier verzinnen om aan te geven dat jij het anders ziet? ;_; Of is het normaal om elkaar voor meningsverschillen of "fouten" verbaal af te maken......
 
Kon je geen vriendelijker manier verzinnen om aan te geven dat jij het anders ziet? ;_; Of is het normaal om elkaar voor meningsverschillen of "fouten" verbaal af te maken......


Ze kan niet anders. Zie haar topic nou maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn hier drie winkels in de buurt en ieder heeft vis van een andere groothandel dus niet veralgemenen aub
Ik weet van hier in de stad dat (haast) alles van Ruinemans en Jaranthana komt dus ja vaak hebben veel zaken van de dezelfde leverancier. Voor zoutwater is er dan wel weer een andere groothandel.
Maar goed ook de groothandel krijgt het ergens weg en in theorie kan ook dat van eenzelfde leverancier/kweker komen maar goed dat zijn dingen waar we geen inzicht in hebben.
 
Ik als echte dierenliefhebber had het in ieder geval wel geweten.
Ik ben nu even advocaat van de duivel en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op maar naar mijn idee hebben echte dierenliefhebbers geen huisdieren. Het houden van huisdieren is een egoïstische keuze, je hebt ze voor je eigen vermaak of gezelschap.
 
Ik ben nu even advocaat van de duivel en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op maar naar mijn idee hebben echte dierenliefhebbers geen huisdieren. Het houden van huisdieren is een egoïstische keuze, je hebt ze voor je eigen vermaak of gezelschap.
En Billy zegt dat ie mij heeft gekozen als huisbaasje. Dan kannie me elke dag uitgebreid uitlaten.. :juggle:
 
Ik ben nu even advocaat van de duivel en vat het alsjeblieft niet persoonlijk op maar naar mijn idee hebben echte dierenliefhebbers geen huisdieren. Het houden van huisdieren is een egoïstische keuze, je hebt ze voor je eigen vermaak of gezelschap.
Enigzins mee eens.
Ligt er ook aan wat voor huisdier.
Ik denk dat een hond een beter leven heeft bij ons dan buiten. Bv
 

Terug
Bovenaan