herintreder... hallo allemaal :)


L

l0raine

Guest
hallo medeverslaafden:D

Na van mijn 5e tm 21e meerdere aquaria gehad te hebben heb ik nu 8 jaar later weer een bak aangeschaft.
het bleef al die jaren maar kriebelen maar de tijd en omstandigheden waren er niet naar.
vrij spontaan heb ik een week geleden een bak opgehaald van 1.80 x 49 x 45 met een 300w thermostaat en een eheim professionel pomp (geen idee welk type het enige dat erop staat is EHEIM professionel. iemand anders een idee?)

Gelukkig heb ik geen haast om de bak te vullen en in te richten dus kan ik eerst een mooie achterwand in elkaar knutselen waarvoor ik de platen al in huis heb
ik heb straks ook de mogelijkheid om een keer de kleioven te gebruiken en wil van die mogelijkheid gebruikmaken door voor in de achterwand meerdere legholen en buisjes te maken zodat de vissen mogelijkheden hebben om te schuilen en voor het leggen van eventuele eieren.
mocht er jonge vis geboren worden in de bak hoop ik dat hun er ook mooi gebruik van kunnen maken en misschien heb ik wel het geluk wat nakweek over te houden.

qua verlichting ben ik nog een beetje aan het twijfelen tussen een evsa met T5 of led, maar die twijfels zijn meer kostentechnisch.

ik hoop nog heel veel van jullie te mogen leren op dit fijne forum en wens ieder een fijne dag toe!!:zwaai:
20180204_131052.jpg
 

Terug
Bovenaan