Help! Magneet ventiel kapot


H

hugop

Guest
Beste,

Ik word er inmiddels een beetje moe van.
Daarmee doel ik op mijn co2 problemen.
Eerst doe ik maar 1 week met een 500 grams fles.
daarna word er 2 keer achter elkaar maar 50 gram co2 gevuld nadat de winkel een ander vul systeem heeft gekregen.

Vervolgens wel goed gevuld, maar na 1 week weer leeg.
Dus ik denk ik ga toch nog een keer een sopje gebruiken om te checken.

En ja hoor bij de aansluiting van het magneet ventiel aan de drukregelaar belletjes.
Ik denk ik kijk even of het magneet ventiel wel goed vastgedraaid zit en ik draai hem nog wat vaster. PATS binnenwerk magneet ventiel afgebroken.
Daardoor kan ik nu geen co2 toevoegen en staat mijn ph lekker op 7,58 deze morgen.

HMM tot zover mijn frustraties.

1 ik ga zo direct naar de winken om een ander magneet ventiel te halen.
2. hebben meerdere mensen zulke problemen met JBL Drukregelaars?
 
Ik heb geen ventiel van JBL dacht ik.
Het is denk ik wel zaak met een magneetventiel om het met beleid te doen.
Je had de fles ook dicht kunnen draaien bij het naar bed gaan en nu weer open draaien zodat je overdag toch co2 hebt toch??
Maar ja daar moet je dan wel echt om denken.
Ik hoop dat je met het nieuwe ventiel wel een tijdje langer er mee kan doen Hugop.
 
Pff, wat een gedoe,
In de winkel hadden ze niet een goede nippel die normaal gesproken op de drukregelaar zit waar de co2 slang op gemonteerd zit.
Nu heb ik maar besloten om een nieuwe drukregelaar en een nieuw magneet ventiel te kopen. dit draait nu.

Mijn PH stond bij thuiskomst op 7.63 in plaats van 6.85 waar hij op zou moeten staan.
Hoop maar dat dit geen problemen op gaat leveren.
Wel vandaag en gisteren maar het licht uitgehouden om co2 vraag zo klein mogelijk te houden.

Draai nu weer volledig post misschien vanavond nog een fototje van de nieuwe situatie.
 
Nieuwe Drukregelaar.
297221_0_82_foto_1.jpg


Nieuw Magneetventiel
421354_0_82_foto_5.jpg
 

Terug
Bovenaan