Helemaal happy!


Dat zijn hele mooie vissen. Kan me voorstellen dat je daar erg blij mee bent.
 
Heb het filmpje al een aantal keren bekeken, echt een prachtige vis die hij laat zien.
Ben benieuwd welke je straks uitgezocht hebt.
Al blijf ik de gewone Ryukin (geen shorttail) de mooiste vinden.
 
Heel mooi! Ik vind juist de long tail ryukin heel erg mooi :D
 
Ik vind deze Sabao juist mooi omdat ze anders zijn. En om de prijs hoef ik het niet te laten dus er komen 2 of 3.
 
Ik kan de benaming alleen online niet vinden, anders had ik wat meer afbeeldingen kunnen opzoeken!
 
Zoek eens op Sabao fish of Sabao goldfish
 
oowja gelukt !
Vorige keer kreeg ik echt van die hele grote vage snoeken leek het wel :p

Als ik later een vijver heb wil ik ook heel graag wit rode Ryukin erin :D
 
Ik hoop ook dat ik binnenkort nog Ryukin er bij krijg. Heb in ieder geval mn dealer opdracht gegeven er eens naar te kijken.

Deze Sabao waren overigens een complete verassing. Ik had hem dit keer niet de opdracht mee gegeven er naar te kijken omdat vorige keren hij niks gezien heeft. En ineens kreeg ik een bericht dat hij ze had.
 
Vis in 2e filmpje die om ong 0:11 rechts bovenin ophoog komt happen is erg mooi.
 
Ja klopt, daar viel mn oog ook op. Gelukkig ben ik de eerste die dadelijk mag komen uitzoeken :D
 
Hmmmmmm balen.... :D

Waar zit die dealer? Zal eens snel onder je duiven gaan schieten anders........gniffel :p

Nee hoor vijver is er hier nog niet, miss volgend jaar en dan zou ik zeker wel zo'n mooie prachtige vis erin willen.

(Kijk soms zijn we het ineens toch weer helemaal eens ;) )
 
Dealer zit in Nieuw Pekela. Je mag van mij gerust mailen met hem hoor, maar hij werkt met reserveringen, en wie het eerst gereserveerd heeft mag het eerst uit komen zoeken. De vissen zitten nu nog in Japan, en zodra ze hierheen komen gaan ze eerst in quarantaine totdat ze geheel parasiet vrij zijn. Daarna moeten ze nog bij hem blijven zwemmen tot de temperaturen het toe laten om ze de vijver in te plaatsen (of iemand moet ze in een aquarium willen houden).

Maar voor de prijs is het zeer zeker de moeite waard om richting Pekel te rijden ;)
 
Neh een Sabao in een aquarium dat wordt hem niet.
Voorlopig voor mij ook geen nieuwe vis.
Zo te horen wel een goede dealer die eerst zorgt dat ze parasietvrij zijn, dat scheelt al een hoop ellende.
 

Terug
Bovenaan