Hallo!


T

Toto

Guest
Hallo allemaal, leuk hier te zijn!
Sindskort ben ik de eigenaar van een SF Home 80, hiervoor heb ik 3 jaar een 40 literbakje van Boyu gehad! Ik heb ook nog nano-aquaria gehad met garnalen, maar vanwege tijdgebrek wil ik het beperken tot één aquarium. Kijken of dat vol te houden is!

Groetjes, Toto.
 
Welkom Toto! ^^

Foto's foto's fotooooo'ssss
 
  • Leuk
Waarderingen: Toto
Welkom Toto.
 
  • Leuk
Waarderingen: Toto
Welkom Toto! ^^

Foto's foto's fotooooo'ssss
Oh jeetje! Ik ben niet zo'n goede fotograaf! Maar morgen komen er nog 2 plantjes bij, dus als die er naar tevredenheid in staan zal ik een foto maken!
 
Hoi Nicolientje, even helemaal off topic: Ik wil erg graag corydoras (pygmaes denk ik).
Maar vind jij -als kweker en ik denk als kenner ook- dat ze op een andere bodem mogen dan grind? Want alleen met zand kunnen ze de kieuwen spoelen denk ik. Wat is jouw ervaring?
 
Hoi Nicolientje, even helemaal off topic: Ik wil erg graag corydoras (pygmaes denk ik).
Maar vind jij -als kweker en ik denk als kenner ook- dat ze op een andere bodem mogen dan grind? Want alleen met zand kunnen ze de kieuwen spoelen denk ik. Wat is jouw ervaring?
Grind is ongeschikt voor corydorasjes en voor dwergjes in het bijzonder, die hebben echt zand nodig
 
  • Leuk
Waarderingen: Toto
Grind is ongeschikt voor corydorasjes en voor dwergjes in het bijzonder, die hebben echt zand nodig
Nou ja dan is 't niet anders, als ze het gewoon nodig hebben. Wil het beste voor de beestjes!
 
Ja op internet staat tegenwoordig meer onwaarheden als waarheden, net waar je op zoekt.
Daarom vind ik het ook zo lastig. Dit artikel komt namelijk heel betrouwbaar op mij over.
 
Daarom vind ik het ook zo lastig. Dit artikel komt namelijk heel betrouwbaar op mij over.
En wat verwacht je nou van mij dan? dat ik zeg dta ze niet persee op zand hoeven? (jou dus naar de mond praten)? dat ga ik niet doen, simpel zat, corydoras horen op zand
 

Terug
Bovenaan