Hallo iedereen


Scalare

Member
Lid geworden
21 oktober 2020
Berichten
6
Leeftijd
33
Sinds afgelopen zomer ben ik met de aquariumhobby begonnen doordat ik een aquarium van 80l had gekregen met wat platty’s en garnalen in.
Het beviel me zo goed dat er paar weken nadien een bak van 100l is bijgekomen waar nu guppy’s en kardinaal tetra’s inzitten.
3 weken geleden heb ik een derde bak gekocht van 300l waar nu 4 maanvissen inzitten. Die groep ga ik nog uitbreiden en had er graag nog een groep schoolvissen bijgehad, alleen weet ik nog niet welke.
 
Welkom en dat je net als ik een fijne en waardevolle tijd zult hebben op dit leerzame en gezellige forum met TG!

TG = Toffe Gasten.
 
Ik dacht ff; Martin, wat zit je nou weer te posten! En toen zag ik scalare ipv scalari :sorry: mare kan 1 van jullie dan wel een andere profielfoto nemen?:LOL: De een zwart, de ander wit?
Anyways, sorry dat ik je kennismakingtopic bevuil maar ik wil je van harte welkom heten, scaralE! Mooie verzameling bakken heb je al! Heb je ook foto’s? Groetjes!
 
Ik dacht ff; Martin, wat zit je nou weer te posten! En toen zag ik scalare ipv scalari :sorry: mare kan 1 van jullie dan wel een andere profielfoto nemen?:LOL: De een zwart, de ander wit?
Anyways, sorry dat ik je kennismakingtopic bevuil maar ik wil je van harte welkom heten, scaralE! Mooie verzameling bakken heb je al! Heb je ook foto’s? Groetjes!
Brilletje nodig? 🤣🤣
 
En bovendien, mijn maantje is veel mooier :DD

web series lol GIF by The Viral Fever


oeps
 
En die van Scalare heeft zn pyama al aan

Maar met zo'n prachtige naam kun je nooit meer stuk natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
Nooit getwijfeld aan jou schoonheid,* Martin. Gewoon p atina weet je :smitten:;)

Dank je..

Eenheid in kleur en beweging, goed voor de geest af te koelen

* Die illusie is al een paar jaar geleden geëmigreerd naar de zuidpool of zo, heb nog es één keer een kerstkaartje gehad
 
Laatst bewerkt:

Terug
Bovenaan