Hallo allemaal!


N

Norion

Guest
Dag allemaal,

Al even lees ik mee en inmiddels kan ik dankzij velen van jullie het onderscheid maken tussen de planaria, hydra of staghorn. Ik kan onwijs genieten van al dat gebabbel hier en nu ik een jewel rio 125 aan heb geschaft, leek het mij eens tijd me ook te registreren.
Als jonkie had ik een kleine 40 liter met wat weinig eisende visjes. Tijdens het studeren had ik de boel verkocht en nu de kinderen wat groter zijn, vonden we het tijd dat er een bakje kwam. Het werd een superfish 50 liter met een koppeltje antennebaarsjes, platys, Black Molly’s, neon tetras en een Siamese algeneter... waarna Ik me in las dat die leuke zwemmers toch wel wat meer ruimte nodig hebben...
En dus zal ik de komende tijd bezig zijn met het indraaien van de jewel En zwijmelen over de mooiste plantjes en scapes. En natuurlijk meelezen en meer kennis opdoen. En sorry voor de scheve foto’s, ik moet nog leren hoe ik die rechtop kan zetten?
Groetjes Norion


F728A011-E423-475C-8D6B-586879565B09.jpeg
C6B272DB-2D51-4772-A37B-712B6496E4A0.jpeg
9E9116C1-6357-43CB-8108-25DC1E1D2DAD.jpeg
 
Welkom Norion.
 
Welkom! Bijzonder zo, een bak op de kop en op z'n zij :DD Zonder dollen, ben benieuwd naar de updates!
 
Jaaa een goede nekoefening he? Het is verschrikkelijk, ik kreeg het niet voor elkaar haha. Wat ik trouwens vergeten ben om te melden is dat in het kleine bakje, na het indraaien van the motherload, garnaaltjes komen. Plus een nieuw plekje op mijn werk. En in de tussentijd staat mijn woonkamer lekker vol met beesten ?.
 
Welkom op het AF
 
Welkom op het forum! Een leuke en leerzame tijd zoals ik die heb.

En veel plezier met het ophangen van de kerstboom!
LOL.:D
 
Bedankt jongens, leuk hier te zijn! Ik ga vandaag maar eens kijken naar een mooie bodem en hout/stenen. Ik zag hier laatst een prachtige island scape langskomen en vond dat een mooi gezicht. Eens kijken of mij dat ook lukt ??
 
Allereerst wil ik jou graag alsnog van harte welkom heten op dit prachtige forum! :petjeaf:
Je kunt hier enorm veel informatie vinden zoals je inmiddels al ontdekt hebt maar anders ben je altijd welkom om een topic te openen met jouw vragen. Je zult dan snel van verschillende leden antwoorden ontvangen. Het gezellige gebabbel hier op het forum spreekt mij ook enorm aan maakt dat ik hier toch met enige regelmaat terugkeer als ik weer eens een weekje afwezig ben geweest.
Leuk dat je als jonkie een klein bakje hebt gehad en nu de hobby weer oppakt!

Even een tip voor die foto's trouwens. De camera gewoon horizontaal enigszins recht houden kan al een hoop doen! :juggle: :DD
 
Jaaa een goede nekoefening he? Het is verschrikkelijk, ik kreeg het niet voor elkaar haha. Wat ik trouwens vergeten ben om te melden is dat in het kleine bakje, na het indraaien van the motherload, garnaaltjes komen. Plus een nieuw plekje op mijn werk. En in de tussentijd staat mijn woonkamer lekker vol met beesten ?.
Welkom en hoe meer diertjes, hoe leuker...hier woont ook vanalles! ?
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En poep, en voer, en haar... maar ook veel liefde ? wat heb jij allemaal lopen, Marco?
 
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En poep, en voer, en haar... maar ook veel liefde ? wat heb jij allemaal lopen, Marco?
Op dit moment ben ik een bak aan het indraaien voor een schooltje Corydoras Sterbai en een schooltje Thayeria Boehlkei...dan hebben we hier nog 2 konijntjes rondhuppelen, wat sierduifjes en postduiven.
We hadden ook Bullmastiffs maar daar is de laatste van helaas een tijdje terug overleden.
En stiekum ben ik ook weer aan het kijken voor een hamstertje.
Dieren zijn gewoon heerlijke oprechte maatjes, waar ik/wij hier enorm van kunnen genieten.
 

Terug
Bovenaan