Guppy's ademen boven water


Kan je nog antwoord geven op de vragen over je aquarium en de algeneter?
 
35 cm breed van voren en van de zijkant is 22 cm en de hoogte is 30 cm. De algeneter is een beetje een type die vaak verstopt maar heeft een soort streep met daarboven een paar stippen en op zijn/haar zijkant.
 
Dank je black molly

Jones het gaat hier niet om volwassenen. Beter onderwerp voor onderwerp en uitleggen zonder gelijk te wijzen is denk ik beter. Het is niet expres van haar. De maanvissen zijn inmiddels weg, staat in een ander topic. Gek maar ik ging steeds uit van een 30 liter bak bij de lexa die dit topic gestart heeft maar ik zie dat dat nergens staat.

Weet je wat de afmeting van je aquarium is lexa? Dat ze geen kapotte vinnen hebben is goed. Klopt trouwens wel wat jones zegt dat de ene vis niet bij de andere past. Het kan ook zomaar dat je algeneter ook in een groep hoort net als je guppy die hoort ook samen met andere guppen. Als je een klein aquarium hebt dan kunnen er niet zoveel vissen in want anders gaan ze weer dood.
 
Nee iemand die lexa- velaz watdanook heeft dat gezet ik niet ik ben lexa-guppy
 
Ik weet dat er twee lexa's zijn. Lexa guppy had guppen en een algeneter en de andere lexa had ook maanvissen.

In de dierenwinkel vertellen ze vaak dingen die niet kloppen. In het bakje dat jij hebt kun je maar een paar guppy's houden en is het best moeilijk om het water goed te houden. Ik heb zelf ook nog niet zo lang een aquarium en ik heb dezelfde gehad als jij hebt. Hoe ik ook mijn stinkende best deed het bleef maar schommelen met het water. Ik heb de neiging om te veel voer te geven en dan zag je vrij snel aan de guppen dat het weer fout ging. Dan heb je er al snel geen plezier meer in en dat is jammer. Eigenlijk moet een aquarium minimaal 60 cm zijn voor vissen. Wat in jouw bakje wel heel goed kan is garnalen. Misschien kun je eens googelen naar "garnalen in aquarium" kijken of je dat leuk lijkt. Steeds dode guppen is ook niet leuk voor je. Of als je perse guppen wilt op marktplaats een groter aquarium kijken. Volgens mij zijn garnalen ook heel erg leuk en krijgen die ook veel baby's.
 

Terug
Bovenaan