Guppen eten garnaal....


S

Sara123

Guest
Hallo,

Nog een vraagje, mijn guppen eten mijn garnaal op, is dit normaal? Ze krijgen elke dag te eten dus ze horen geen honger te hebben. Ik heb ongeveer 20 babygarnaaltjes in mijn aquarium maar ze gingen voor de grootste garnaal! Het was best zielig ze rukten de garnaal letterlijk uit elkaar:mad:
Weet iemand of dit normaal is of dat ze dit doen met een reden? als ze zo doorgaan mogen de guppen wat mij betreft weg.

(ze hebben al vanaf het begin met de garnalen in het aquarium gezeten)
 
Alles wat er in een vis hun bek past is potentieel eten, vissen en garnalen gaan vaak niet goed met elkaar.
 
Wat in de bek past wordt vaak een prooi en ja het zou zomaar kunnen al zou ik eerder denken dat ze het kleine grut opeten. Veel schuilplekken maken kan helpen om te overleven voor de garnalen.
 
Kan tijden goedgaan, en ineens komen ze erachter dat ze te eten zijn... en ja dat ze garnalen gewoon uit elkaar trekken komt ook voor.
 
Ze krijgen elke dag te eten dus ze horen geen honger te hebben.

Vissen zijn volgens mij opportunistische eters, als er wat te eten valt zullen ze eten. Ze gaat dat in de natuur ook, ze snacken de hele dag.
 
Ik voer elke dag 1x in de morgen en sla soms een dagje over. Het moet ook geen hotel lijken he:D;)
 

Terug
Bovenaan