Groot Aquarium compleet


W

William Boone

Guest
Na er al een tijd over na te hebben gedacht wil ik toch mijn aquarium te koop gaan zetten. Dit om plaats te maken voor een ander model aquarium.

Graag wil ik jullie meningen over de eventuele vraagprijs die ik aan mijn huidige aquarium + alle bijbehorende spullen.

Het is een op maat gemaakt aquarium van 7 jaar oud.

De maten zijn 195 lang x 65 hoog x 35 diep. Totale hoogte is 140cm.

Ik heb toendertijd dit aquarium gekocht omdat ik een vrij smalle huiskamer had en geen aquarium wilde wat dieper was dan deze maat omdat dit teveel ruimte wegnam.

Aan de achterkant zijn er gaten gezaagd om de leidingen voor de externe filters e.d. door te voeren. Er boven hangen 2 juwel balken met 4 lampen van 25 watt.
Op deze bak zijn 2 Eheim externe filters aangesloten namelijk de 2234 en 2028a.
Als achterwand is er een poster gebruikt.

Graag jullie mening.

M.v.g.

William
 
Heb je een foto?

Ben geen expert, maar aquariums leveren niet veel meer op de tweedehands. Door de afwijkende maten denk ik dat je hem rond de 400/500 euro wel kwijt raakt inclusief alle pompen, lampen enzovoort.


Dit alles is afhankelijk van de kwaliteit van de voorruit, staat van het meubel en persoonlijke smaak van de afnemer etc.

Succes
 
Nou ik vraag het me af of je dat er nog voor krijgt.... ik heb afgezien van de verkoop van mijn bak, puur omdat men er zo weinig voor wil geven..... maar goed je kunt geluk hebben...
 
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je er heel veel voor krijgt, het aquarium is heel ondiep, dat zou voor mij een reden zijn om hem niet te kopen
 
Denk ik ook, denk dat je blij gaat mogen zijn als iemand hem wil, de diepte gaat voor de meeste mensen een struikelblok zijn.
 
ik denk een 300euro compleet,

wij hebben voor onze 210x40x50 incl onderkant ( Gewoon keukenkastjes + Extern filter, en tl's) 200� betaald.

denk dat het er echt vanaf hangt wat men ervoor geeft.
heb hier ook zulke bakken te koop zien staan voor �1.000.000 maar dat zou ik er nooit voor geven!
 
Er hoeft natuurlijk maar 1 iemand te zijn die hem voor de hoofdprijs wilt hebben ;)

De van 'normaal' afwijkende maten maken dat het lastig inschatten is. Ik zou in ieder geval aanraden met de beide pompen en de bak los te adverteren.

~ Ivo
 
Mensen, bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik heb deze bak toen gekocht ivm de smalle woonkamer die ik toendertijd had, ik hoop een koper te vinden die misschien hetzelfde probleem heeft ;)

De vooruit heeft gebruikssporen maar deze zijn naar mijn idee niet storend, ik zal morgen wat foto's plaatsen.

Het meubel is gemaakt van aluminium en afgewerkt met het kunstof platen. Daarin zijn aan de voorkant 4 schuifdeuren verwerkt. Dit ziet er allemaal nog piekfijn uit.

M.v.g.

William
 
Je kunt hem verkopen als Stekkenbak voor zoutwater..... Misschien een optie
 
Meeste mensen zoeke voor n Stekkenbak een lagere bak, kunnen ze een rooster in plaatsen, doen er veel
 
Als de maten nu andersom waren geweest was je hem zo kwijt vermoed ik xD
 
ja ik weet het, andere maten zijn meer aantrekkelijk.

Ik ga hem te koop zetten met de bieden functie aan, ik wacht gewoon af wat er op geboden word.

Groet William
 

Terug
Bovenaan