Groentje


C

Caitlin

Guest
Goedeavond allemaal,

Mijn naam is Caitlin, moeder van 4 dochters en ik ben al enige tijd mij aan het inlezen over wat een verantwoorde manier is van vissen houden. Het forum is wel enorm groot en er is veel info te vinden dus ik zal vast hier en daar een slippertje maken, spreek mij hier gerust op aan. Voor nu zal ik mijzelf verplaatsen naar de visbestanden om specifieke vragen te stellen.

Bedankt op voorhand in iedergeval :cool::cool:
 
Welkom, heel verstandig eerst je huiswerk te doen alvorens je te storten op een aquarium, al moet je dat laatste niet te letterlijk nemen dat geeft zo'n bende en word dan een bloederig zooitje :D :sorry:
 
Goedeavond allemaal,

Mijn naam is Caitlin, moeder van 4 dochters en ik ben al enige tijd mij aan het inlezen over wat een verantwoorde manier is van vissen houden. Het forum is wel enorm groot en er is veel info te vinden dus ik zal vast hier en daar een slippertje maken, spreek mij hier gerust op aan. Voor nu zal ik mijzelf verplaatsen naar de visbestanden om specifieke vragen te stellen.

Bedankt op voorhand in iedergeval :cool::cool:
Van harte welkom hier op het forum Caitlin! :petjeaf:
Goed dat je jezelf hier flink hebt ingelezen voor je aan de slag gaat. Ik heb bij "een slippertje maken" toch altijd een andere associatie maar goed, dat terzijde

Ik zie 5 dochters?
Welkom
Haha, dat viel mij ook al op inderdaad!
 
Ben jij hier nou zonder je begeleiders op het forum bezig Raoul? :juggle:
 
Hahahahahaha, sorry voor de associatie, (niet helemaal goed doordacht, maar dat zorgt wel voor een dikke lach hier, deze ochtend) waar zien jullie 5 dochters?
 
Die dame in het wit achterin heeft een kind vast.
Of ben jij dat zelf?
 

Terug
Bovenaan