Groene stipjes op de ruiten


S

Suzyq88

Guest
Hallo!

Ik heb sinds een paar dagen groene stipjes op mn ruiten, mn otto's snoepen er wel van en ik zie het minder worden. Het is zo klein dat als ik een foto probeer te maken je niks ziet. En het zit ook niet overal. Ja alleen onduidelijke vlekjes...

Is dit iets om zorgen over te maken of zal ik wat minder voeren algentabletjes voeren tot de alg weg is?

Er is niks veranderd aan de bak, heb geen bodem omgewoeld oid en het zit alleen een beetje op de ruit....
 
ja heb al wat gegoogled, maar nu vertrouw ik dat niet meer zo als wat er op het forum gezegd wordt !
ik heb al gelezen net in andere topic met een ouwe bakpas eraf te scharpen? is dit goed
 
Ik weet niet hoelang je bak draait, maar meestal verdwijnt dit vanzelf.
En zo niet dan is het helemaal niet erg.
Zoals je zelf zegt is het makkelijk van de ruiten te krijgen met een oude bankpas.
 
Ik heb dit toevallig zaterdag voor het eerst gedaan. Het werkt echt perfect! Voorheen deed ik dit met zo'n schuursponsje die niet krassen. Daar moet je flink mee boenen om het weg te krijgen. Met het oude bankpasje niet...super!

Gr Robin
 
Dan snor ik ff een ouwe bakpas op.. ff goed schoon maken en schrapen..
De bak draait al een tijdje.
 
Je hebt ook van die scheermesjes in de handel om dat probleempje aan te pakken :) die roesten niet..(zeggen ze) ;)

Groetjes manfred
 

Terug
Bovenaan