Grijze garnaal tussen vuurgarnalen?


thirsa

Well-known member
Lid geworden
18 november 2011
Berichten
47
Hallo iedereen,

Ik was aan t kijken naar mn bak, en toen zag ik opeens een grijze garnaal ertussen zitten.

Ik vroeg mij af of ik bang moet zijn of deze gaan kruisen met mijn vuurgarnalen.
Ik ga ervan uit dat deze garnaal uit een leg komt van de vuurgarnalen. Is dit dan ook direct een andere soort? Of gewoon een afwijkende rare kleurloze garnaal?

De belangrijkste vraag is of hij zal kruisen, en of ik dus straks allemaal grijze garnalen heb tussen mn vuurtjes.
 

Bijlagen

  • 20210214_175957.jpg
    20210214_175957.jpg
    197.5 KB · Weergaven: 132
Gewoon een wildkleur neocaredina, als je je vuurgarnalen mooi op kleur wil houden zal je zeer regelmatig moeten selecteren door de slecht gekleurden eruit te halen anders heb je straks alleen maar wildkleur in je bak
 
Dankjewel voor je reactie!

Aargh. Wel heel vervelend. Ik hoopte dat ze niet zouden kruisen.. ik dood geen gezonde dieren/vissen. Dus even bedenken hoe ik dit op kan lossen.. hahah
 
Het is gewoon een Vuurtje maar dan zonder de kleur die je gewend bent zeg maar en zoals Antje al zegt de wildkleur. Dus ja die zal zeker kruisen.
 
Dankjewel voor je reactie!

Aargh. Wel heel vervelend. Ik hoopte dat ze niet zouden kruisen.. ik dood geen gezonde dieren/vissen. Dus even bedenken hoe ik dit op kan lossen.. hahah
Extra bakje, die verkopen op marktplaats.
 

Terug
Bovenaan