Gradatie mysterie


algeneter12

Well-known member
Lid geworden
11 april 2012
Berichten
2,203
Leeftijd
22
Locatie
Boxtel
Hallo,
Gisteren zag ik een crystal red met de ene kant gradatie SS, Hij draait zich om en aan de andere kan heeft hij S+. :stars:
Heeft zoiets met de genen te maken?
Is zoiets jullie ook wel eens overkomen?
 
Dus het is normaal, maar ze komen uit gradatie C dus hoe kunnen er dan 2 gradaties uitkomen? Je zou dan zeggen dat ze uit een S+ en een SS komen ?
de rest is ook gradatie S trouwens.
 
Tja, het kan. Meestal met selectief kweken...
Heb je dat gedaan?

Ik zou zeggen dat je mazzel hebt... (tenzij je geen S-gradaties wil, natuurlijk.)
 
Ik wil zeker hoge gradaties!
Had ze er tijdelijk in gezet om de bak toch alvast wat bewoners te geven.
Ik heb gewoon 10 crystal red van gradatie C gekocht en daar komen garnaaltjes tot SS uit!
Dus het is gewon een ''miskweekje'' dan?
 
algeneter12 zei:
Ik wil zeker hoge gradaties!
Had ze er tijdelijk in gezet om de bak toch alvast wat bewoners te geven.
Ik heb gewoon 10 crystal red van gradatie C gekocht en daar komen garnaaltjes tot SS uit!
Dus het is gewon een ''miskweekje'' dan?

Ik zou het eerder toevalskweek noemen. Maar dit is wel de manier. Beginnen met 'mindere' gradatie en streng uitselecteren tot je de gradatie bereikt die gewenst is.
Dus heb je toch mazzel!

Eventueel zou je er snowwhites bij kunnen zetten om te versnellen, maar als het zo gaat, is het nog mooier!
 
Zit een snow white bij,maar met 100 crystal reds valt 1 met 2 patronen natuurlijk nooit op.
 
algeneter12 zei:
Hallo,
Gisteren zag ik een crystal red met de ene kant gradatie SS, Hij draait zich om en aan de andere kan heeft hij S+. :stars:
Heeft zoiets met de genen te maken?
Is zoiets jullie ook wel eens overkomen?

Wat is het verschil dan tussen S+ en SS?
 

Terug
Bovenaan