Nou mooie kwali van de Nederlanders met een derde en vijfde plek.
Je een nieuwe baan en niet de leukste maar ja al met al was er best wel veel spektakel behalve dan dat Marquez op kop reed.Nou leuk? Zeg maar saai.. alleen maar Marc die vooraan rijdt.. weinig meer aan om te kijken.
En vreselijk saaie baan. Rechtuit, chicane, rechtuit, haakse bocht, rechtuit, chicane en rechtuit naar de finish.
Nou het is anders warm zat ervoor, en als je de hele dag in de weer bent geweest, dan bespaart je dat ook een paar liter water onder de douche 😉Als het merendeel van de leden vanmiddag in de sloot springen dan doe jij dat toch ook niet?
Haha met 18 graden hier heb ik het niet overwogen hoorNou het is anders warm zat ervoor, en als je de hele dag in de weer bent geweest, dan bespaart je dat ook een paar liter water onder de douche
Ja dat ritme heb ik en na het ontbijt ga ik dan wat terugkijken op de tv.Alweer zo vroeg wakker? Goedemorgen!
Ik heb jouw bericht gezien, dankjewel daarvoor, maar ik moet het zelf ook kunnen, dus ik ga nog puzzelen. Is geen bijzonder filmpje, maar zoals ik ergens al zei, lijkt het alsof mijn huidige opnames veel meer mb’s in beslag nemen dan een tijd terug. Dat vind ik ook al raar.Moge Stijn en waar blijft je video nou?![]()
Ik heb net in je topic nog de uitleg met de foon gepost en anders mag je hem mij wel via mn mail toesturen en dan post ik hem in je topic![]()
Jij bent niet de enige met weinig geduld hoor StijnIk heb jouw bericht gezien, dankjewel daarvoor, maar ik moet het zelf ook kunnen, dus ik ga nog puzzelen. Is geen bijzonder filmpje, maar zoals ik ergens al zei, lijkt het alsof mijn huidige opnames veel meer mb’s in beslag nemen dan een tijd terug. Dat vind ik ook al raar.
Potjes geduld te koop bij ' Den Belg ' vroeger had ik ook een nederlandse leverancier maar die moet nog 50 potjes die hij zelf heeft opgebruikt betalen . Nietwaar John !!!!Jij bent niet de enige met weinig geduld hoor Stijn![]()
![]()
![]()
Zal eens mn boekhouding nakijkenPotjes geduld te koop bij ' Den Belg ' vroeger had ik ook een nederlandse leverancier maar die moet nog 50 potjes die hij zelf heeft opgebruikt betalen . Nietwaar John !!!!
Over gemotoriseerde sporten gesproken ,volgende week weer Formule 1 op Zandvoort waar ik weer bij ben, ben benieuwd hoe de teams uit de zomerstop komen !Middag allemaal en we hebben weer een zeer mooie en spannende Moto3 gezien. Paar duizendste verschil op de lijn met veel inhaalactie
Eet smakelijk, hier met de laptop en een bak koffie in zonnetje aan de picknicktafel buiten in de zon. 😎Middag. Ff lichte lunch. Een soepje met een broodje. Dan ff voetbal kijken en om 4u naar een housewarming.
De 2 Nederlanders gaan zo van start en eindelijk lijkt Colin na de blessure weer de vorm te hervinden. Dus afwachten of ze een punt kunnen pakken.Over gemotoriseerde sporten gesproken ,volgende week weer Formule 1 op Zandvoort waar ik weer bij ben, ben benieuwd hoe de teams uit de zomerstop komen !
Zon?is hier ver te zoeken in t oosten, uurtje geleden wel even lekker maar nu weer foetsie.Eet smakelijk, hier met de laptop en een bak koffie in zonnetje aan de picknicktafel buiten in de zon. 😎
Hier wel een lekker zonnetje, bedankt dat je hem deze kant opgestuurd heb !😎🙂Zon?is hier ver te zoeken in t oosten, uurtje geleden wel even lekker maar nu weer foetsie.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.