Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Zo leuke race en makkelijke overwinning voor Marquez en ja de concurrenten hebben geen of weinig punten gescoord.

Nou leuk? Zeg maar saai.. alleen maar Marc die vooraan rijdt.. weinig meer aan om te kijken.
En vreselijk saaie baan. Rechtuit, chicane, rechtuit, haakse bocht, rechtuit, chicane en rechtuit naar de finish.

Nou leuk? Zeg maar saai.. alleen maar Marc die vooraan rijdt.. weinig meer aan om te kijken.
En vreselijk saaie baan. Rechtuit, chicane, rechtuit, haakse bocht, rechtuit, chicane en rechtuit naar de finish.
Je een nieuwe baan en niet de leukste maar ja al met al was er best wel veel spektakel behalve dan dat Marquez op kop reed.
Tribunes waren gedeeltelijk noodtribunes dus ze hadden beter een jaar kunnen wachten.

Goedenavond

Als het merendeel van de leden vanmiddag in de sloot springen dan doe jij dat toch ook niet?
Nou het is anders warm zat ervoor, en als je de hele dag in de weer bent geweest, dan bespaart je dat ook een paar liter water onder de douche 😉

Genoeg onzin.

Tja Albert verwoord wat ik al vaker heb aangegeven. Ik kan alleen maar mijn ervaring met een ander ontzettend groot en heel erg actief forum herhalen. Veel groter en actiever dan aquaforum is. Nadat inzichtelijk was hoe kosten gedekt werden (of niet) leverde dat veel meer donateurs op. Want men wilde graag het forum *samen* in de lucht houden. De begroting van het komende jaar werd altijd gedeeld, waardoor zoveel donaties kwamen dat de kosten gedekt werden.
En dat forum was niet eens onleesbaar als je geen donateur was.

Nou het is anders warm zat ervoor, en als je de hele dag in de weer bent geweest, dan bespaart je dat ook een paar liter water onder de douche
Haha met 18 graden hier heb ik het niet overwogen hoor

Btw, een aantal jaren gelden is er ook een discussie over de kosten geweest en toen heeft marcel duidelijk uit de doeken gedaan wat de kosten maandelijks zijn en die zijn aanzienlijk kan ik zeggen. Daar heb je veel donateurs voor nodig en ik denk of weet wel zeker dat het huidige aantal donateurs dit niet opleveren.
Maar goed elke donateur is er een en dat is wel 25 euro om de kosten deels te dekken.
Soms wordt er van server gewisseld en dat zal denk ik ook weer de kosten drukken of verhogen maar zover ik weet is het altijd iets waar geld bij moet.

Moge Stijn en waar blijft je video nou? :DD :DD
Ik heb net in je topic nog de uitleg met de foon gepost en anders mag je hem mij wel via mn mail toesturen en dan post ik hem in je topic:deal:

Moge Stijn en waar blijft je video nou? :DD :DD
Ik heb net in je topic nog de uitleg met de foon gepost en anders mag je hem mij wel via mn mail toesturen en dan post ik hem in je topic:deal:
Ik heb jouw bericht gezien, dankjewel daarvoor, maar ik moet het zelf ook kunnen, dus ik ga nog puzzelen. Is geen bijzonder filmpje, maar zoals ik ergens al zei, lijkt het alsof mijn huidige opnames veel meer mb’s in beslag nemen dan een tijd terug. Dat vind ik ook al raar.

Ik heb jouw bericht gezien, dankjewel daarvoor, maar ik moet het zelf ook kunnen, dus ik ga nog puzzelen. Is geen bijzonder filmpje, maar zoals ik ergens al zei, lijkt het alsof mijn huidige opnames veel meer mb’s in beslag nemen dan een tijd terug. Dat vind ik ook al raar.
Jij bent niet de enige met weinig geduld hoor Stijn :DD :DD :DD

Middag allemaal en we hebben weer een zeer mooie en spannende Moto3 gezien. Paar duizendste verschil op de lijn met veel inhaalacties.

Middag. Ff lichte lunch. Een soepje met een broodje. Dan ff voetbal kijken en om 4u naar een housewarming.

Over gemotoriseerde sporten gesproken ,volgende week weer Formule 1 op Zandvoort waar ik weer bij ben, ben benieuwd hoe de teams uit de zomerstop komen !
De 2 Nederlanders gaan zo van start en eindelijk lijkt Colin na de blessure weer de vorm te hervinden. Dus afwachten of ze een punt kunnen pakken.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan