Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Alvast een goedenavond:petjeaf:
Nou ik ben er klaar mee met die hitte en morgen wordt net zo n dag dus tot donderdag sta ik in de niks doen modus. Bakken zijn allemaal gedaan dus prima zo.
Vanmorgen om 5 uur dacht ik ik gooi de tuindeur open en een half uur later hadden we 9 muggen in de kamer. Deze als een prof geplet en de deur snel dicht. En nee een hor zit er niet voor want onze poes laat daar niks van over.
Tijd voor lasergestuurde antimuggenverdelgers:ROFLMAO:
Ik ben blij dat die rotbeesten hier nog niet binnen gekomen zijn. In tegenstelling tot de dames vinden de muggen mij een onweerstaanbaar lekker ding:rolleyes:
 
Goedenavond.

Lekker weertje vandaag.
Nu is het alleen bewolkt. Maar het is nog droog. Hopelijk blijft het een beetje droog.
Wil straks even met de buurman naar de Hornbach.
Gisteren laten zien wat ik allemaal al had gedaan, en hij wil hetzelfde aan zijn kant.
En uiteraard delen we de kosten.
 
Goedenavond op deze heerlijke zonnige avond. Wel met een aardig verkoelende wind.
 
Avond heren en hier was het met 27 graden veel te warm in de zon. Sky heeft daardoor de stoepen gedweild want zn tong hing er ver uit.
Snel op naar de donderdag en het koelere weer.
 
@jessicapilon misschien moet je verhuizen naar het westen. Dichter aan zee is het meestal wat koeler…..

Morgenochtend weer naar de huisarts. Het hoesten is in 2 weken nog niet veel minder. Toch maar eens vragen om een kuurtje. De assistente wilde het zo niet geven zonder dat de HA me gezien had.
 
@jessicapilon misschien moet je verhuizen naar het westen. Dichter aan zee is het meestal wat koeler…..
Nou we hebben hier de kust op 28 km Albert en daar woont mn vader en daar is het iets koeler inderdaad maar dan zit je in de provincie en ik ga echt niet in een dorp wonen.
In de stad heb je alle voorzieningen bij de hand en voor ons het belangrijkste is een ziekenhuis in de buurt dus ik blijf toch maar in een stad zitten.

Avond Albert en Lissa.
 
Goedenavond.

Zo rondje bouwmarkt ook gehad. Alles wat we nodig hebben gekocht.
Dat wordt weer een weekendje klussen. Wel leuk hoor.
En in de bouwmarkt kwamen we zomaar de andere buurman tegen.
Die heeft zich ook een pomp en flinke slang aangeschaft. Die gaat komend weeken ook een pompput maken.
Dus nu zijn we met 3 die in geval van nood kunnen pompen.

En de buurman waar ik dus samen die putten mee ga maken, die heeft aangeboden om de schutting bij mij te komen verven.
Daar is hij bij hem al mee bezig. En hij heeft meer dan genoeg verf. En hij vind het leuk.
 
Avond Marcel en het een buurt met bezige bijtjes daar zeg. Zou mijn buurman een voorbeeld aan kunnen nemen met zn metershoge hop en onkruid:DD:DD.
 
Goedenavond

Goedenavond.

Zo rondje bouwmarkt ook gehad. Alles wat we nodig hebben gekocht.
Dat wordt weer een weekendje klussen. Wel leuk hoor.
En in de bouwmarkt kwamen we zomaar de andere buurman tegen.
Die heeft zich ook een pomp en flinke slang aangeschaft. Die gaat komend weeken ook een pompput maken.
Dus nu zijn we met 3 die in geval van nood kunnen pompen.

En de buurman waar ik dus samen die putten mee ga maken, die heeft aangeboden om de schutting bij mij te komen verven.
Daar is hij bij hem al mee bezig. En hij heeft meer dan genoeg verf. En hij vind het leuk.
Marcel, dat vind ik nou leuk om te lezen. Waar kom je nog tegen dat buren zich samen pakken.
Hier dus ook en dat is voor mij een reden geweest om nooit te verhuizen. Want fijne buren is goud waard.

Ik wens jullie 3 veel klusplezier. En waaaw, met 3 kunnen pompen als het nodig is , is fantastisch.
 
Waar kom je nog tegen dat buren zich samen pakken.
Ach ik moet zeggen dat dat hier niet veel anders is. We wonen hier in een rijtje van 7 huizen en als er iets is dan staan de buren voor je klaar. Bij een cv storing de boel resetten of elkaaar helpen als de zonwering het begeeft en het buiten zetten van elkaars kliko en als je Corona hebt dan staan ze voor de deur met eten of soep.
Dus ook wij hebben niet te klagen en dat komt misschien ook omdat er hier allemaal buren van 40+ wonen.
Ok, de buurman van ons kan zn tuin niet boeien en die is niet al te netjes om het voorzichtig uit te drukken maar de beste man staat altijd klaar om je te helpen als je hem zou vragen.

In elke straat vindt je wel bewoners die buiten de boot vallen qua gedrag en ja die wonen hier ook schuin tegenover. Maar vwb naaste buren hebben wij ook niks te klagen.
Ik ben blij met ze want ze rijden wel 2-3x per jaar met me naar het co2 vulstation met 4 lege co2 flessen;)
 
O ja, ik wens iedereen een hele goedemorgen en met dit warme weer ben ik iets eerder wakker en ga nu alvast maar een blokje lopen want het is heerlijk buiten:thumbs:
 
Ik dacht dat jij dat altijd met die houten fiets deed.
Klopt hoor maar alleen in het geval een van de buren niet zou kunnen want ja soms MOET ik ze even snel gevuld hebben en dan kunnen ze niet soms. Maar ja meestal kondig ik het wel vroegtijdig aan maar ja op mijn leeftijd vergeet je weleens iets he:DD

Wordt hier nog een warme en droge dag met 27 graden dus nu hadden we vandaag beter in het zuiden kunnen wonen zag ik.
 
Goedemorgen allemaal:petjeaf:
Iedereen die vandaag iets gaat doen: veel plezier/succes/sterkte (zelf doorhalen wat niet van toepassing is). Iedereen die vandaag niets gaat doen: veel plezier:DD
 
Morgen! Heerlijk dagje om thuis te werken dacht ik zo
20240515_093501.jpg
 
Goedemorgen.

Ja John, fijn om te horen dat bij jullie de buren ook voor elkaar klaar staan.
 
Moge Nicole en ja dat komt mede dat veel buren hier al 40 jr wonen en elkaar goed kennen en dat versterkt vaak wel de band.
Maar ja in elke straat heb je tegenwoordig wel rotte appels denk ik.

Middag allemaal.
 
Nou ik hoop dat dit de laatste zomerse dagen van 2024 zijn want het is hier zo n 27 graden en ik wordt er niet vrolijk van. Morgen beloven ze ons nog een dag met zo n 25 graden en dan eindelijk tegen de avond morgen verkoeling in de vorm van regen en de 14 dagen erna zo n 20-21 graden en daar ben ik zeer content mee.

Goed dat was de klaagzang over het weer en dan ga ik graag verder over de financiën. O nee laat maar zitten want daar hoeven jullie niks van te weten:ROFLMAO::pp.
 
Avond allemaal en ik lig heerlijk op de bank met een bak citroensorbet ijs.
 
Goedenavond allemaal:petjeaf:
Ik heb inmiddels spierpijn van mijn regendansen, maar regenen ho maar:LOL:

Lukte het om het ijs op tijd weg te werken voor het gesmolten was?
Nou zo n bakje is niet zo groot met 500ml en dat lukt me goed hoor. Het is vega ijs maar met een lekkere citroensmaak.

Dat dansen help geen moer JW want hier was het zonnig met 27 graden dus je moet toch beter je best doen;)
Misschien helpt het als we samen dat dansje doen:juggle:
 
Ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Dalijk zijn we zo succesvol dat we ergens een overstroming veroorzaken:DD
Of ze sturen ons volgend jaar naar het songvestival als achtergrondnummer:ROFLMAO:
Nou ja dan komen we vast beter uit de verf daar dan Joost want wij gedragen ons wel netjes:DD:DD;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan