Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.
 
Morgen!
 
Moge Lissa op deze zonovergoten dag.
 
Goedemorgen allemaal! Een heerlijk zwembad zonnige zondag gewenst iedereen!
 
Onze zoon en vriendin en de kinderen zijn met vakantie in Frankrijk. Omdat het daar mooi weer is... De hond mocht niet mee, die logeert bij ons. Een oud beestje, een jaar of twaalf al, die zich voornamelijk bezig houdt met slapen en ons achterna lopen. Een echte lease hond dus. In de morgen gaat hij onder aan de trap staan om ons te melden dat het tijd is om op te staan en om hem uit te laten. 't Ja, wanneer je overdag veel slaapt kan je gerust ons, te vroeg, aanroepen. Gelukkig is het droog wanneer het dier uitgelaten wordt. Vanmiddag zelf maar eens een tukje doen. Vandaar dat ik jullie nu al vast een mooie warme dag toewens; maak er wat van!
 
Middag Ben en veel wandelplezier met de hond.
 
Middag allemaal en weer een mooie podiumplek voor Collin en derde in de stand.
 
Goedenmiddag allemaal op deze zonnige moederdag:petjeaf:
Geniet van het mooie weer:DD
 
Middag zo even uitbuiken van de lunch
Is mooi buiten maar achter op het terras al niet meer te doen qua warmte
 
Middag Jaap en voor mij ook te warm hoor.

Nou prachtige MotoGP race weer met Martin als winnaar. Hier was weer volop spanning en sensatie te zien.
 
Avond allemaal.
 
Mooi feestje gehad bij twente, 3 puntjes en zanger jannes als afsluiter :LOL:
 
Avond Lissa. Tja de 3 punten zijn mooi maar Jannes vindt ik persoonlijk dan weer wat minder.
 
Nou nog 1 speelronde en dan kunnen de voetballers op vakantie:DD
Geen best seizoen voor Ajax maar ondanks dat blijft het de beste eredivisie club ooit en PSV kan ze niet inhalen. Volgend jaar nieuwe ronde met nieuwe kansen en veel ellende wat er tegenwoordig bij hoort rond het veld.
 
Goedemorgen.
 
Moge Corne en het wordt weer een warme dag. Wel wordt er hier vanavond en komende nacht 5 mm regen verwacht en dag gaan we weer terug naar een aangename 19-20 graden.
 
Goedemorgen.
 
Moge Jaap.
 
Middag allemaal.
 
Pff was even in de tuin bezig maar door de ☀️ is het niet meer te doen zo warm 🥵🥵
Dan eerst maar de lunch naar binnen werken.
 
Klopt Jaap en ik blijf ook lekker binnen.
 
Goedemorgenmiddag allemaal:DD
Het is mooi weer buiten, maar wat is het warm🥵
 
Goedemiddag allmaal. Lekker warm in de fabriekshal. Maar we gaan gewoon door. Heerlijk weer om over 2uur alweer de fiets naar huis te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Goedenmiddag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan